چرخ گوشت صنعتی با موتور گیربکسی

در چرخ گوشت صنعتی با موتور گیربکسی در حد فاصل موتور و قطعات خروجی مانند گلویی، روده و تیغه قطعاتی مانند چرخ دنده و گیربکس تعبیه شده است. این طراحی باعث خرج شدن صد درصد توان خروجی موتور برای چرخ کردن گوشت می شود. مزیت دیگر این نوع طراحی موتور قابلیت کار کردن چرخ گوشت صنعتی در مقادیر مختلف قدرت و توان است.

عیب بزرگ این نوع دستگاه ها ضعف آن ها در هنگام چرخ کردن مواد غذایی آب دار است. به عنوان مثال هنگامی که می خواهید با این دستگاه پیاز چرخ کنید، آب پیاز در روده و بین چرخ دنده های آن باقی می ماند و همین امر موجب از بین رفتن روغن در اجزای مکانیکی موتور می شود. این اتفاق موجب کار کردن با سر و صدای چرخ گوشت شده و در ادامه موجب خراب شدن آن خواهد شد.

چرخ گوشت صنعتی با موتور تسمه ای

در ساختار موتور این نوع چرخ گوشت صنعتی از تسمه به عنوان انتقال دهنده نیرو استفاده می شود. مزیت بزرگ این نوع چرخ گوشت صنعتی نسبت به چرخ گوشت صنعتی با موتور گیربکسی توانایی بالای آن در چرخ کردن مواد غذایی آب دار است. اسن دستگاه ها می توانند به سرعت انواع مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی و پیاز را چرخ کنند، بدون این که آب مواد غذایی به اجزای داخلی آن صدمه وارد کند. جنس تسمه موتور از پلاستیک است و در مقابل آب مواد مختلف مقاوم است.

مواردی که در خرید چرخ گوشت صنعتی باید به آن توجه کنید

اگر قصد خرید چرخ گوشت صنعتی دارید، هنگام خرید آن باید به مولفه اصلی که شامل قدرت موتور، قدرت چرخ کنندگی و سرعت کار آن توجه کنید. برای این موضوع باید به دهانه خروجی دستگاه توجه کنید. سایزهای مختلف دهانه خروجی که اصطلاحا به آن نمره چرخ گفته می شود شامل 12، 22، 32، 42 و 52 است. از نمره 32 و 42 در رستوران ها و مراکز توزیع گوشت متوسط و بزرگ استفاده می شود.

برندهای معروف و معتبر چرخ گوشت صنعتی

برندهای مختلفی در ایران و سراسر جهان به عنوان تولیدکننده چرخ گوشت صنعتی در حال فعالیت هستند. برای خرید چرخ گوشن صنعتی بهتر است تعدادی از این برندها را بشناسید:

  • الکتروکار
  • چگا (Chega)
  • الوا (Elva)
  • فاما (Fama)
  • بوراکس (Burax)

برندهایی که در بالا معرفی شد همگی دارای کیفیت خوب و توانایی بالا در چرخ کردن مواد غذایی هستند.

کلام آخر

خرید چرخ گوشت صنعتی مانند خرید چرخ گوشت گیربکسی رومیزی امری مهم در صنایع غذایی خرد و کلان محسوب می شود. برای این کار نیاز به مشاوره و اطلاعات کامل دارید که برای خرید مدل مورد نظر و مناسب کار خود اقدام کنید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()