طراحی چرخ گوشت صنعتی

استفاده از چرخ گوشت صنعتی به دلیل حجم و زمان بالای کاری این دستگاه ها با چرخ گوشت نیمه صنعتی و خانگی متفاوت است. به دلیل استفاده مداوم از چرخ گوشت صنعتی، مکانیزم عملکرد موتور این دستگاه ها برای کار طولانی طراحی شده است.

موتور  چرخ گوشت صنعتی دارای توان بالا و مجهز به سیستم خنک کننده جهت فعالیت های متمادی و طولانی است. به دلیل مصارف با حجم بالا و احتمال گیر کردن مواد داخل چرخ گوشت، سیستم چرخش معکوس برای قسمت دنده مارپیچی چرخ گوشت صنعتی نیز تعبیه شده است.

با نگاهی به این نوع چرخ گوشت هیچ گونه ظرافت یا زیبایی بصری در دستگاه نخواهید دید. زیرا در این نوع دستگاه‌ ها قدرت خروجی در اولویت است.

خرید و فروش انواع چرخ گوشت صنعتی

مدل های مختلف چرخ گوشت صنعتی در سایت کابان تجهیز موجود است. تنوع بالای مدل باعث می شود متقاضیان محترم بتوانند بر اساس نیازهای خود به انتخاب و خرید مدل مورد نظر خود اقدام کنند.

مدل های مختلف چرخ گوشت صنعتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی خیال شما را از خرید محصولی باکیفیت راحت خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است خرید چرخ گوشت صنعتی بر اساس کاربری مورد نظر شما نیاز به بررسی و شناخت کامل از این سری دستگاه ها دارد.

قیمت چرخ گوشت صنعتی

برآورد قیمت چرخ گوشت صنعتی رابطه مستقیم با مدل مورد نظر متقاضی دارد. قیمت چرخ گوشت صنعتی به اندازه، کاربری و توان این دستگاه بستگی دارد. به دلیل گستردگی مدل ها و انواع چرخ گوشت صنعتی، قیمت آن نیز متفاوت است.

جهت استعلام قیمت و سفارش  خرید چرخ گوشت گیربکسی ایستاده مبله و دیگر انواع می توانید با مشاوران کابان تجهیز تماس بگیرید. هم چنین امکان سفارش غیرحضوری نیز وجود دارد.

سخن پایانی

به دلیل توسعه صنعت مواد غذایی و غذاهای آماده و نیمه آماده، استفاده از گوشت چرخ شده که پایه و ماده اولیه بسیاری از غذاهای ایرانی است سیر صعودی را طی می کند. به همین دلیل استفاده از چرخ گوشت صنعتی جایگته ویژه ای پیدا کرده است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()