برخوردار از فن خنک کننده

یکی از ویژگی های چرخ گوشت مینروا برخورداری از فن های خنک کننده است وجود فن خنک کننده به بهبود کیفیت موتور دستگاه و افزایش طول عمر آن کمک زیادی می کند. در صورتی که دستگاه برای مدت طولانی کار کند، افزایش حرارت موتور در دراز مدت سبب آسیب های جدی به آن می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

نمایندگی های شرکت مینروا محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران ارائه می دهند. با وجود گارانتی افراد بدون نگرانی نسبت به خرید اقدام می کنند. در صورت بروز مشکل فنی نیز امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش وجود دارد.محصولات این شرکت در انواع رومیزی و ایستاده عرضه می شوند. علاوه بر این چرخ گوشت های این شرکت در انواع میکسردار و یخچال دار نیز وجود دارند. هر کدام از این انواع مزایای خاص خود را دارند.

قیمت چرخ گوشت های مینروا

چرخ گوشت های مینروا از گران ترین چرخ گوشت های موجود در بازار به شمار می روند. قیمت بالای محصولات در کنار فروش بالای آن حاکی از صنعتی بودن و کارآیی بالای محصولات این شرکت است. حتی کوچک ترین مدل های چرخ گوشت های مینروا نیز کیفیت بسیار بالایی دارند.

در کابان تجهیز بهترین محصولات و برندها عرضه می شوند

در فروشگاه کابان تجهیز دستگاه های چرخ گوشت از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی به خریداران عرضه می شود. علاوه بر چرخ گوشت های صنعتی سایر امکانات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی از قبیل کالباس بر، اره استخوان بر و تجهیزات نگهداری نیز در اختیار صاحیان آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد.

 در فروشگاه آنلاین کابان تجهیز شما این امکان را  دارید که پس از آشنایی با محصولات مختلف و ویژگی های آن‌ها خرید چرخ گوشت مانند خرید چرخ گوشت گیربکسی رومیزی  را انجام دهید. در صورت نیاز به خدمات تعمیراتی نیز تیمی تخصصی و حرفه ای آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()