چرخ گوشت صنعتی یکی از ابزارهای آماده سازی ضروری در رستوران ها، کترینگ ها، آشپزخانه های هتل ها، فروشگاه های بزرگ و قصابی هاست. این نوع چرخ گوشت ها از نظر قدرت و ظاهر با چرخ گوشت های خانگی متفاوت هستند. انواع مختلفی از چرخ گوشت صنعتی با ویژگی ها و قابلیت های مختلف در بازار موجود است. چرخ گوشت گیربکسی رومیزی یکی از انواع آنهاست که در این مقاله بیشتر معرفی می شود.

فاکتورهای موثر در انتخاب چرخ گوشت صنعتی

همان طور که بیان شد چرخ گوشت های صنعتی دارای مدل های مختلف با ویژگی ها و کارآیی های متفاوت هستند. مراکز مختلف برحسب نیاز خود، نسبت به انتخاب و خرید اقدام می کنند.

مهم ترین ویژگی چرخ گوشت صنعتی قدرت و سرعت چرخ کنندگی، قدرت موتور و وزن آن است. اندازه دهانه چرخ گوشت که به آن نمره نیز گفته می شود معمولا ۱۲، ۲۲، ۳۲، ۴۲ و ۵۲ است. این نمره ها نشان دهنده اندازه چرخ گوشت هستند.

چرخ گوشت های با دهانه های ۳۲ و ۴۲ که چرخ گوشت هایی در اندازه بزرگ هستند، در رستوران های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

کابان تجهیز مجموعه ای بهترین برندها

با توجه به افزایش تنوع محصولات با برندهای مختلف و ویژگی های متفاوت انتخاب به ویژه برای افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند، کار چندان راحتی نیست.

در صورتی که  خرید چرخ گوشت آلفا از فروشگاه های معتبر انجام شود، خیال خریدار تا حدودی راحت می شود. کابان تجهیز یکی از کامل ترین و معتربرتیم مجموعه های عرضه کننده محصولات آماده سازی آشپزخانه های صنعتی است. کابان تجهیز علاوه بر اینکه دارای کامل ترین مجموعه تجهیزات آشپزخانه از نظر کیفیت، برند و ویژگی است، با ارائه خدمات تعمیراتی این تجهیزات نیز در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز است.از آنجایی که چرخ گوشت های رومیزی معمولا در قصابی ها و رستوران ها کاربرد دارد، به آن چرخ گوشت قصابی نیز گفته می شود.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()