ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه

این چرخ گوشت برای عملکرد فوق العاده در تمام مراکز پذیرایی شلوغ طراحی شده است. بدنه این دستگاه چرخ کن از آلیاژ آلومینیوم ریخته گری چدنی تحت فشار ساخته شده است که آن را سخت و مقاوم کرده است.

منبع تغذیه چرخ گوشت فاما برق تک فاز است. موتور این چرخ گوشت قدرتی برابر با 3 اسب بخار دارد. چرخ گوشت فاما از سیستم نظارت بر مقدار مصرف برخوردار است که با کنترل مصرف برق موجب جلوگیری از بالا رفتن مصرف انرژی می شود. با وجود این سیستم ولتاژ مصرفی دستگاه از 24 ولت تجاوز نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی های این محصول برای موتور چرخ گوشت فاما تعبیه کردن تهویه داخلی است. بدین منظور که در اثر کار زیاد از افزایش دما و داغ شدن آن جلوگیری شود. بازدهی چرخ گوشت فاما در هر ساعت برابر با 600 کیلوگرم است که مقداری بسیار عالی و مطلوب برای یک چرخ گوشت قصابی به شمار می آید.

جنس استفاده شده در روده، طوقه، گلویی، تیغه و پنجره کاملا از استیل ضد زنگ است . ماده ی استیل ضد زنگ به راحتی شسته شده و با انواع گوشت ها واکنش شیمیایی نشان نمی دهد. در زمانی که میخواهید چرخ کردن گوشت را برای مدتی به تعویق بیاندازید، این امکان به شما قابلیت باز کردن قطعات به همراه گوشت را داده و شما میتوانید بدون نگرانی در مورد فاسد شدن گوشت ها این قطعات را درون یخچال بگذارید .

در قسمت زیرین این دستگاه چهار عدد پایه ی پلاستیکی کوچک طراحی شده است که از حرکت چرخ گوشت در هنگام کار جلوگیری می کند. .

قیمت چرخ گوشت فاما

بهای چرخ گوشت فاما به ویژگی های محصول تعیین می شود که عواملی در افزایش یا کاهش آن تاثیر گذار است. در این میان بین برندهای مختلف تفاوت قیمت دیده می شود.

با توجه به افزایش نرخ ارز این وسیله نیز همانند سایر وسایل و تجهیزات آشپزخانه ای و صنعتی با نوسان روبه رو بوده است.

اختلاف قیمت چرخ گوشت صنعتی مانند خرید چرخ گوشت چگا امری آشکار بوده که با توجه به: برند، ، عملکرد دستگاه و ... متغیر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()