انواع چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت ها را می توان بر حسب عملکرد، به صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم کرد که انواع خانگی آن نیز در همین دسته نیمه صنعتی قرار دارد. از طرف دیگر می توان بر اساس اندازه تیغه نیز آنها را تقسیم کرد؛ چرخ گوشت تیغه 22 و تیغه 32 نمونه هایی از این تقسیم بندی هستند. چرخ گوشت صنعتی به طور معمول در دو نوع ایستاده و رومیزی تولید می شود. این دو مدل هم در دو حالت تسمه ای و گیربکسی قابل دسترس خواهند بود. قابل ذکر است که چرخ گوشت رومیزی دارای ابعاد کوچکتری از چرخ گوشت ایستاده است. معمولا چرخ گوشت های رومیزی و ایستاده در دو نوع چرخ گوشتی صنعتی مدل 32 و چرخ گوشت صنعتی مدل 42 به بازار عرضه میشوند. این تقسیم بندی بر اساس قدرت موتور صورت گرفته است.

در همین راستا چرخ گوشت های صنعتی ایستاده کاربرد بیشتری دارد و چرخ گوشت های رومیزی را اغلب در قصابی ها و غذاخوری ها به کار می برند.

از دیگر مدل های این دستگاه به نوع یخچال دار آن اشاره کرد. این نکته را فراموش نکنید، درست است که برندهای ایتالیایی سازنده این وسیله کیفیت بهتری دارد ولی در صورت بروز مشکل و احتیاج به تعویض قطعات برندهای ایرانی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

قیمت چرخ گوشت های صنعتی

قیمت خرید چرخ گوشت صنعتی مانند خرید چرخ گوشت چگا بر حسب قدرت موتور ، توان و کارآیی ، کیفیت و نوع برند کشور سازنده تعیین شده که بنا به نیاز مشتریان ارائه می شود. در این میان بین چرخ گوشت های گیربکسی با تسمه ای و همچنین ایستاده و رومیزی بودن آن ها در اختلاف قیمت تاثیرگذار بوده است.

با توجه به افزایش نرخ ارز این وسیله نیز همانند سایر وسایل و تجهیزات برقی با افزایش قیمت روبه رو بوده است. این مساله در مورد چرخ گوشت های صنعتی نیز صدق می کند.

اختلاف قیمت چرخ گوشت صنعتی امری آشکار بوده که با توجه به: برند، سایزبندی، عملکرد دستگاه که چرخ گوشت باشد و ... متغیر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()