چرخ گوشت چگا ساخت شرکت چگا الکتریک پارس است که در ایران تولید می شود و از بهترین چرخ گوشت های صنعتی داخلی حساب می شود. شرکت چگا برخی مدل های خود را به موتور موتوژن تبریز عرضه کرده است تا ضمن تولید کالایی تمام ایرانی، بر کیفیت آن نیز اضافه کرده باشد. چگا الکتریک پارس اولین و تنها دارنده علامت استاندارد برای تولید چرخ گوشت صنعتی در ایران محسوب می شود که عملکرد این محصول باعث شده که همواره نام چگا در بین بقیه محصولات جایگاه ویژه ای داشته باشد.

این وسیله در انواع مختلف جهت استفاده در رستوران ها ، ادارات ، هتل ها و مراکز گوشت طراحی و ساخته شده است. چگا الکتریک پارس با کیفیتی متفاوت و با هدف بهبود و بهره وری تولیدات ملی سعی نموده تا محصولات خود را با طراحی منحصر به فرد برای مصرف کنندگان داخلی و همچنین صادرات آماده و ارائه نماید.

اگر قصد انتخاب و خرید چرخ گوشت چگا الکتریک پارس را دارید برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه

چرخ گوشت چگا کالایی است بسیار کاربردی و قدرتمند که قطعات بزرگ گوشت را به قطعات ریز تر مطابق با نیاز شما می کند.

این وسیله در انواع مختلف جهت استفاده در رستوران ها ، ادارات ، هتل ها و ... طراحی و ساخته شده است. چگاالکتریک پارس با کیفیتی متفاوت و با هدف بهبود و بهره وری تولیدات ملی سعی نموده تا محصولات خود را با طراحی منحصر به فرد برای مصرف کنندگان داخلی و همچنین صادرات آماده و ارائه نماید. فروش چرخ گوشت پولاد غرب توسط این مرکز انجام می گیرد.

چرخ گوشت چگا به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طراحی و ساخت این دستگاه صنعتی توسط مهندسان خبره و خلاق ایرانی صورت گرفته و با دقت هرچه تمام تر، این محصول را به یکی از رقبای دستگاه های صنعتی در سطح جهانی تبدیل کرده اند.

این محصول با کسب رضایت مشتریان، توانسته در بازار داخلی مقبولیت زیادی پیدا کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()