چرخ گوشت پولاد غرب در انواع و مدل های مختلف

تنوع محصولات پولاد غرب یکی از ویژگی های آن است. چرخ گوشت پولاد غرب شامل مدل ها و انواع مختلف می شوند. این چرخ گوشت ها از نظر ظاهری شامل مدل های رومیزی و ایستاده می شوند.

از نظر نحوه عملکرد موتور نیز انواع تسمه ای و گیربکسی در این نوع چرخ گوشت ها وجود دارد. همچنین برخی از انواع این یخچال ها دارای یخچال هستند.علاوه بر کارآیی بالاتر این دستگااه ها، جنس بدنه این دستگاه ها از استیل است. جنس بدنه عامل دیگر در افزایش قیمت این دستگاه ها است.

با توجه به حجم بالای کارها در آشپزخانه های صنعتی لزوم استفاده از تجهیزات آماده سازی، پخت و پز، نگهداری، شسشتو، برودتی، حرارتی و بسته بندی با کیفیت بالا ضروری به نظر می رسد. یکی از تجهیزات مورد استفاده در آماده سازی آشپزخانه های صنعتی چرخ گوشت ها هستند. چرخ گوشت های صنعتی توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می شوند. برای انتخاب آگاهی از ویژگی های آن ها ضروری به نظر می رسد.

در آخر...

بسیاری از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از قبیل چرخ گوشت های صنعتی تولید داخل دارای کیفیت مطلوب هستند. قیمت این محصولات در مقایسه با محصولات خارجی نیز کمتر است. چرخ گوشت های پولاد غرب در انواع مختلف یکی از باکیفیت ترین محصولات تولید داخل به شمار می روند.

در کابان تجهیز مجموعه ای از چرخ گوشت های صنعتی از برندهای داخلی و خارجی عرضه می شود. خریداران این امکان را دارند که با مراجعه به سایت فروشگاه و مشاهده محصولات مختلف، خرید خود را انجام دهند. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید مشاوره های رایگان نیز ارائه می شود. تنوع بالای محصولات، امکان خرید چرخ گوشت آلفا آنلاین و نیز خدمات مشاوره ای رایگان از جمله مزایای خرید از کابان تجهیز است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()