تفاوت چرخ گوشت های تسمه ای و گیربکسی

انواع چرخ گوشت صنعتی بر اساس نوع انتقال قدرت موتور نیز به دو گروه چرخ گوشت تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی تقسیم می شوند. در چرخ گوشت گیربکسی همانطور که از نامش پیداست از چرخ دنده هایی که درون گیربکس (جعبه دنده) قرار گرفته اند برای انتقال نیرو استفاده شده است و به جای استفاده از چرخ دنده، از تسمه برای انتقال قدرت موتور استفاده شده است.

مدل های تسمه ای به چرخ گوشت های کبابی نیز معروف هستند زیرا  بدون وجود گیربکس به راحتی می توان مخلوطی از پیاز ، سیب زمینی و … را به همراه انواع گوشت ها درون دستگاه ریخت اما اگر چرخ گوشت گیربکسی باشد آب این مواد غذایی باعث آسیب به جعبه ی گیربکس می شود.

ساختار و ویژگی ها

ساختار چرخ گوشت تسمه ای به گونه ایست که ذرات و مایعات هرگز در آن  جمع نمی شود و نیاز به بررسی مجدد ندارد.

در ذیل مهم ترین ویژگی های این دستگاه را بررسی کرده ایم:

جنس این چرخ گوشت از استیل است که خاصیت ضد زنگ و خش دارد همچنین در قسمت پایینی این وسیله برای راحتی در انتقال و جابه جایی چرخ هایی تعبیه شده است.

 در چرخ گوشت تسمه ای دارای گلویی متحرک با دهنه ۳۲ تا ۴۲ می باشد که در دو مدل ضامن جلو و ضامن عقب قابل وارد بازار شده است و با استفاده از اهرمی که در این دستگاه به کار برده شده، به راحتی می توانید تنه چرخ گوشت را قفل و یا رها نمایید.
دارای شستشوی بسیار راحتی بوده و رعایت بهداشت در طراحی آن کاملا در نظر گرفته شده است همچنین جنس مخزن گوشت چرخ شده و تیغه و پنجره آن نیز از استیل است.

عمدتا چرخ گوشت های تسمه ای دارای بدنه ی استیل آلومینیوم آنادایز شده هستند که در برابر خوردگی های فیزیکی مانند خط یا خش و در برابر واکنش شیمیایی مانند زنگ زدن مقاومت بالایی دارند.

قیمت چرخ گوشت تسمه ای

قیمت خرید چرخ گوشت فیمار تسمه ای با توجه به برند ، ساختار و ویژگی ها متفاوت است. برندهای خارجی چرخ گوشت تسمه ای شامل چرخ گوشت فاما، چرخ گوشت فیمار، چرخ گوشت آرتکس، چرخ گوشت مینروا و چرخ گوشت امگا که ساخت کشور ایتالیا هستند. برندهای داخلی چرخ گوشت تسمه ای نیز چرخ گوشت براکس، چرخ گوشت آلفا، چرخ گوشت تسمه ای چگا و چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار هستند فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز بسیاری از انواع مدل ها را برای خریداران چرخ گوشت تسمه ای ارائه می دهد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()