چرخ گوشت صنعتی از مهمترین تجهیزات آماده سازی برای رستوران ها، کبابی ها و تمام کسب و کارهایی است که احتیاج به آماده کردن و چرخ کردن حجم زیادی از گوشت است. این دستگاه سرعت عمل سرآشپزها را افزایش می دهد و بازدهی آشپزخانه صنعتی را به شکل چشمگیری بالا می برد.

شرکت ایرانی براکس تولیدکننده و واردکننده دستگاه‌های صنایع غذایی است. یکی از نام‌های تجاری که این شرکت وارد می‌کند فیمار نام دارد که شرکتی از کشور ایتالیاست. چرخ گوشت براکس انواعی نیز دارد که تولید داخل کشور و شرکت براکس است و به شکل رومیزی استفاده می شود.

ویژگی ها و کارکرد این وسیله

در چرخ گوشت براکس از آلومینیوم آنودایز استفاده شده است. آنودایز شدن این دستگاه، سبب ضد خش بودن و ضد ساییدگی آن شده و امکان رنگ شدن را برای دستگاه مهیا می کند.مقاومت و دوام بالای این دستگاه سبب جلب توجه و رضایت مصرف کنندگان آن شده است.

درساخت چرخ گوشت براکس مسائل بهداشتی کاملا رعایت شده است. قدرت این چرخ گوشت برابر 1/1 اسب بخار است و بازدهی آن 100 کیلوگرم در ساعت است.
قطر تیغه آن برابر12 میلی متر و برق مصرفی آن تک فاز است. قدرت بالای این دستگاه باعث تسریع در روند انچام کار می شود.

خرید چرخ گوشت آلفا برای چرخ کردن انواع گوشت ها و سایر موادغذایی در قصابی ها، کبابی ها، کترینگ و رستوران ها  انجام می گیرد.

موتور قدرتمند یکی از مهم ترین ویژگی های چرخ گوشت صنعتی است. هر چقدر توان موتور چرخ گوشت بالا باشد به همان اندازه قدرت چرخ کردن و بازدهی آن بیشتر است. 

 قطعات چرخ گوشت براکس مقاومت و کیفیت لازم را داراست. مهندسان در قدم به قدم ساخت این محصول، از تخصص و تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرده اند. به این منظور کمپانی براکس برای اثبات صحت گفته های خود، محصولات خود را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهدکه یکی از ویژگی های مهم به شمار می رود.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()