چرخ گوشت های صنعتی در آشپزخانه های صنعتی از قبیل کترینگ ها، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها و برخی از فروشگاه ها و کارخانجات مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع این محصولات از نظر کیفیت و قابلیت بسیار زیاد است. ما در این مقاله قصد داریم چرخ گوشت الکتروکار که از تولیدات داخل وطنی است را معرفی کنیم.

جنس بدنه و قطعات داخلی از استیل ضد زنگ

 از دیگر ویژگی های مثبت این محصول تولید داخل وطن جنس استیل بدنه و قطعات داخلی دستگاه است. به این ترتیب نه تنها بهداشت و سلامتی دستگاه تضمین می شود، بلکه جلوه زیباتری نیز پیدا خواهد کرد.

قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت مطلوب آن

از ویژگی های چرخ گوشت الکتروکار قیمت مناسب آن است. این محصول با توجه به استفاده از کنولوژی های روز دنیا در رقابت با محصولات خارجی موفق بوده و در حال حاضر از محبوب ترین برندهای داخلی به شمار می رود.

با وجود کیفیت بالای این محصولات در مقایسه با محصولات خارجی با قیمت بسیار مناسب تر عرضه می شوند. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از ویژگی های تولیدات داخلی است.

انواع چرخ گوشت های الکتروکار

چرخ گوشت های الکتروکار بر اساس توان مصرفی و مقدار بازدهی در ساعت به دو گروه شامل چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند.

از نظر ظاهر نیز شامل دو گروه چرخ گوشت رومیزی و ایستاده می شوند. چرخ گوشت های ایستاده معمولا اندازه بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به چرخ گوشت های صنعتی دارند. همچنین این نوع چرخ گوشت ها دارای چرخ هستند. به این ترتیب حمل و جابه جایی آن‌ها به راحتی انجام می شود. خرید چرخ گوشت امگا را از طریق سایت انجام بدید.

علاوه بر این چرخ گوشت الکتروکار شامل انواع تسمه ای و گیربکسی می شود. انواع گیربکسی که قدرت بالاتری نسبت به چرخ گوشت های تسمه ای دارند. سر و صدای این نوع چرخ گوشت ها نیز نسبت به چرخ گوشت های تسمه ای کمتر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()