همه چیز درباره چرخ گوشت فیمار

شرکت فیمار ایتالیا با سابقه ای 46 ساله در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از برندهای مطرح جهانی در این موضوع است.

محصولات با کیفیت و درجه یک این شرکت خریداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارد. بازار ایران نیز به تناسب استفاده از چنین دستگاه هایی، یکی از مشتریان تولیدات فیمار بوده است.

این محصول جثه ای ریز و کوچک دارد که از دو آلیاژ مختلف در ساخت آن استفاده شده است. جنس بدنه از آلومینیوم و سایر قطعات از استیل ضدزنگ ساخته شده است. قطعه های چرخ گوشت فیمار به راحتی از هم جدا می شود. موتور این دستگاه از نوع گیربکسی است و با تولید 1 اسب بخار قدرت، دستگاه را قادر می سازد تا در هر ساعت 160 کیلوگرم گوشت را چرخ کند.

این حجم از خروجی و عملکرد، برای قصابی ها و مهمان سراها و مراکز تهیه و توزیع غذا مناسب خواهد بود. قطر گلویی این  هم 52 میلیمتر است و تیغه 12 میلیمتری اش به تیزکننده خودکار مجهز شده است. ولتاژ مصرفی این دستگاه 230 ولت است و 21 کیلوگرم وزن دارد.

نکات مهم در استفاده از چرخ گوشت فیمار

دراستفاده از چرخ گوشت های صنعتی به ویژه چرخ گوشت فیمارحجم بالایی از گوشت را به صورت یکباره چرخ نکنید. حتما پس از 20 الی 30 دقیقه استفاده ،  چند دقیقه به چرخ گوشت استراحت دهید . برای خرید چرخ گوشت آلفا به کابان تجهیز مراجعه کنید. 

به منظور تولید گوشت چرخ کرده یکدست سعی کنید از یک نفر به عنوان مسئول ثابت جهت تنظیمات چرخ گوشت استفاده نمایید.

بعد از پایان کار، ابتدا تیغه و پنجره چرخ گوشت را باز کنید سپس از کلید معکوس برای باز شدن خودکار سایر متعلقات استفاده نمایید .

جهت جلوگیری از رشد میکروب ها، پس از شست و شوی تیغه و پنجره  آن ها را در یخچال قرار دهید .

برای چرخ کردن پیاز حتما از تیغه و پنجره جداگانه استفاده کنید. آب پیاز به دلیل اسیدی بودن ، خاصیت خورندگی دارد و باعث کندی تیغه و پنجره می شود. 

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()