آشپزخانه، رستوران، کافی شاپ و فست فود شما همانند قلب شماست که نیاز به رسیدگی و مراقبت ویژه ای دارد. چرخ گوشت صنعتی، یکی از مهم‌ترین وسایل در کسب و کارهایی است که نیاز به آماده‌سازی و چرخ کردن حجم بالایی از گوشت دارند. چرخ گوشت آلفا نیز یکی از چرخ گوشت های ایرانی است. این چرخ گوشت ایرانی با داشتن قیمت منصفانه که با استطاعت خریدار ایرانی تطابق دارد، یکی از نمونه های پرطرفدار داخلی برای کارخانجات و واحدهای صنعتی است.

در این میان چرخ گوشت آلفا به طور کامل از استیل ضدزنگ ساخته شده است و کیفیت بالایی از سلامت و بهداشت را دارا است. دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتی، سرعت عمل سرآشپزها را افزایش داده و بازدهی آشپزخانه صنعتی را به طور چشمگیری بالا می برد.

شرکت تولیدی آلفا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و در نظر گرفتن انواع آشپزخانه های صنعتی در ایران توانسته است نیاز آشپزهای ایرانی را برطرف کند.

مزایای چرخ گوشت آلفا

تغذیه چرخ گوشت آلفا از برق سه فاز تامین می شود که این دستگاه را تنها در محیط های صنعتی قابل استفاده می کند. موتور آن گیربکسی است که مزایایی همچون نرم کار کردن و ضربه نزدن را به همراه دارد. گیربکس به کار گرفته شده در این دستگاه آلمانی است. بازدهی این دستگاه در هر ساعت 600 کیلوگرم است که این دستگاه را برای هتل ها و رستوران ها و قصابی های بزرگ و کیترینگ ها (مراکز تهیه غذا) مناسب می کند. دستگاه دارای دینام 10 اسب بخار است و چرخ دار با قابلیت جابجایی آسان است.

همچنین از مهمترین مزایای خرید چرخ گوشت امگا و آلفا می توان به قدرت و سرعت چرخ کنندگی ، قدرت موتور و وزن خود چرخ گوشت اشاره کرد . اندازه دهانه ی چرخ گوشت که 12، 22، 32 ، 42 و 52 می باشد بیانگر اندازه گیری در چرخ گوشت است از دهانه های 32 و 42 در رستوران های متوسط و بزرگ می توان استفاده کرد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()