دستگاه کالباس بر بیکرز برای برش کالباس در سایز و ضخامت مختلف مناسب است که در هایپر مارکت ها، فست فودها، تولید و توزیع کننده های کالباس و ... کاربرد دارد. در این متن قصد داریم که به بررسی دستگاه کالباس بر بیکرز بپردازیم و قیمت، ویژگی ها و امکانات آن را بررسی کنیم.

با دستگاه کالباس بر بیکرز و ویژگی های آن آشنا شوید

دستگاه کالباس بر بیکرز ساخت کشور ایتالیا است. کمپانی بیکرز تولید کننده عمده دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در سراسر اروپا است. دستگاه های کالباس بر این کمپانی نیز یکی از مرغوبترین و با کیفیت ترین محصولات آن است که در 24 مدل مختلف در جهت رفع نیازهای مشتریان طراحی و توزیع می شود.

تیغه های تیز، آلیاژ باکیفیت به کار برده شده در بدنه ، کاربرد راحت و ... از جمله ویژگی های دستگاه کالباس بری این برند محسوب می شود. با تعویض و تغییر در تیغه های هر یک از مدل ها کالباس هایی با ضخامت متنوع را برش بزنید.

انواع کالباس بر بیکرز

همان طور که در بالا ذکر کردیم بیکرز دستگاه های کالباس بری در مدل های مختلفی را ارائه می دهد که به طور عمده به دو دسته دستگاه کالباس بری دستی و دستگاه کالباس بری الکترونیکی تقسیم می شوند. تیز کن خودکار، امکان تغییر سرعت برش و ... از دیگر مواردی هستند که موجب تنوع در مدل های مختلف این دستگاه می شود.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کالباس بر بیکرز باید رعایت کنید

با توجه به تنوع بالا در دستگاه های کالباس بری بیکرز در هنگام خرید دستگاه کالباس بر به سرعت برش، انواع تیغه های آن، عمق برش و ... دقت کنید. کابان تجهیز برای رفع نیاز مشتریان خود مدل های مختلف این دستگاه را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()