کالباس بر آر جی وی محصولی مناسب برای برش کالباس در اندازه های مختلف است که در قصابی های تولید کننده کالباس، پروتئینی ها، فست فود، مراکز تولید و توزیع کالباس و ... کاربرد دارند. در ادامه سعی داریم با توجه به اهمیت این دستگاه در مشاغل مرتبط با کالباس به بررسی آن بپردازیم و ویژگی، قیمت و امکانات آن را شرح دهیم.

با دستگاه کالباس بر آر جی وی و ویژگی های آن آشنا شوید

دستگاه کالباس آر جی وی تحت لیسانس کشور ایتالیا است و ساخت آن در کشور چین صورت می گیرد. این دستگاه از آلومینیوم آنودیز شده ساخته می شود. این فلز در برابر خوردگی مقاوم است و ظاهری درخشان و براق به دستگاه می بخشد.

دستگاه کالباس بر آر جی وی کیفیت دستگاه اصلی را با این تفاوت دارد که در قیمتی پایین تر عرضه می شود. تیز کن دو طرفه تیغه این دستگاه از ویژگی های حائز اهمیت آن است که قابل جداسازی است. در واقع شما با خرید دستگاه کالباس بر این برند دیگر نیازی به خرید دستگاه تیز کن ندارید.

فروش دستگاه کالباس بر آر جی وی در بیش از 30 مدل متنوع صورت می گیرد. از طریق تنظیم تیغه های این دستگاه می توانید کالباس در ضخامت های مختلف برش بزنید. این دستگاه در دو نوع دستی و الکتریکی و در رنگ بندی های مختلف طراحی و توزیع می شود.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کالباس بر آر جی وی باید رعایت کنید

با توجه به مدل های متنوعی که توسط کمپانی آر جی وی ساخته شده، مدلی را انتخاب کنید و خرید دستگاه کالباس بر انجام دهید که نیازهای شما را رفع می کند. در واقع نوع فعالیت شما تعیین کننده دستی یا الکترونیکی بودن این دستگاه است. میزان بودجه یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده مدل دستگاه به شمار می آید.

فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از دستگاه کالباس برفروشگاهی و واحدهای تولیدی ورستوران ها، هتل ها و فست فودها از کالباس برهای صنعتی استفاده می کنند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()