کالباس بر پارس پرش  محصولی مناسب برای آشپزخانه های صنعتی جهت برش کالباس در اندازه های مختلف طراحی شده است. این محصول در پروتئینی ها، فست فود، مراکز تولید و توزیع کالباس و ... کاربرد دارد که با توجه به کاربرد بالای آن و نیاز آشپزخانه های صنعتی به کالباس بر پارس برش در ادامه به معرفی این دستگاه، بررسی ویژگی ها و همچنین قیمت آن خواهیم پرداخت. ما را تا پایان متن همراهی کنید.

 دستگاه کالباس بر پارس پرش چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه کالباس بر پارس پرش در کشور ایران ساخته می شود. موتور بلژیکی، تیغه های مرغوب ایتالیایی و تسمه های شیاری آلمانی نقاط قوت این محصول محسوب می شوند که موجب تمایز آن از سایر دستگاه های کالباس بر شده است. در واقع با خرید دستگاه کالباس بر پارس برش محصولی ویژه را تهیه کرده اید که از بهترین های هر برند در آن بکار رفته است.  

این دستگاه از آلومینیوم آنودیزه شده ساخته می شود که در برابر خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ظاهر زیبا و براق آن نیز به خاطر آلیاژ بکار رفته در آن است. از دیگر مزایای این دستگاه که مشتریان دستگاه کالباس بر را ترغیب به خرید آن می کند کیفیت بالا به همراه قیمت بسیار پایین آن نسبت به نسخه های خارجی آن است. قطر تیغه ی این دستگاه در حدود 27.5 میلی متر طراحی شده که با تغییر در تیغه های آن قطرهای مختلفی از کالباس را خواهید داشت.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کالباس بر پارس پرش باید رعایت کنید

با وجود مدل های معدود دستگاه کالباس بر پارس پرش، دستگاهی را انتخاب کنید که امکاناتی مبتنی بر نیازهای شما داشته و با میزان بودجه تان هماهنگی داشته باشد. برخی از مدل های این برند مجهز به تیزکن خودکار است که در حین برش تیغه نیز تیز می شود. لازم به ذکر است که قدرت این برند به طور معمول در حدود 180 وات اندازه گیری می شود.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()