دستگاه استخوان بر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه اره استخوان بر دارای دو تیغه است که روی دو محور سوار می شود. انعطاف پذیری بالای تیغه های این دستگاه به وسیله دو بازوی راهنما مسیر برش را طی می کند. با دستگاه اره استخوان بر برش های صافی را تجربه می کنید.

یکی از دستگاه های لازم هر آشپزخانه صنعتی، کارخانه ، رستوران‌ وکشتارگاه دستگاه اره استخوان بر است که برای برش دادن استخوان ها و گوشت های بزرگ یا منجمد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کاربرد بالای آن در انواع و شکل های مختلف ساخته و توزیع می شود که در متن زیر قصد داریم به معرفی آن ها و همچنین قیمت آن بپردازیم.

قطعات اصلی دستگاه  اره استخوان بر شامل میزکار، تیغه و فک است. این دستگاه ها به طور معمول با برق سه فاز کار می کنند. البته لازم به ذکر است که دستگاه های تک فاز نیز در این بین وجود دارند.

دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از دستگاه اره استخوان بر نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنید. در صورت کوچکترین غفلتی امکان رویداد اتفاقات جبران ناپذیر وجود دارد. این دستگاه هم در ایران و هم در سایر کشورهای خارجی ساخته می شود.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه اره استخوان بر باید رعایت کنید

در هنگام خرید دستگاه اره استخوان بر مانند خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا  به موارد زیر دقت کنید که خریدی مطمئن و هوشمندانه را داشته باشید.

اندازه تیغه

سرعت برش

عمق یا ارتفاع برش

با توجه به خاصیت ضد زنگ زدگی و همچنین زیست سازگاری مطلوب فولاد استنلس استیل، در ساخت دستگاه های اره استخوان بر از این فلز استفاده می کنند. نکته دیگری که در هنگام خرید این دستگاه باید به یاد داشته باشید تیغه های آن است. تیغه در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که نقش مهمی در این دستگاه ها ایفا می کنند. در این بین تیغه های ایتالیایی کیفیت بهتری نسبت به سایر برندها دارند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()