نکاتی که در زمان خرید این ابزار صنعتی باید به آن توجه کرد

از نکاتی که در زمان خرید اره استخوان بر باید به آن توجه کرد، نحوه رعایت موارد ایمنی در دستگاه است. نکات ایمنی که در زمان استفاده بسیار حائز اهمیت خواهد بود شامل موارد وجود بازوی محافظ برای استفاده اپراتور دستگاه به منظور حفظ دست و انگشتان، استفاده از تیغه های مقاوم به منظور عدم ایجاد ترک یا شکستگی در زمان استفاده، استفاده از عینک به منظور جلوگیری از چریدن تکه های استخوان در چشم، ایمن بودن کابل برق دستگاه، مناسب بودن دسته اهرم به منظور چنگش ایمن و کارآمد، ترمز خودکار دستگاه و مواردی از این قبیل است.

بهتر است در زمان خرید این محصول نیازسنجی اصولی انجام شود؛ چراکه این ابزار در دو مدل رومیزی و ایستاده موجود است و انتخاب تجهیز مناسب نقش اساسی در بریدن بهتر گوشت و استخوان خواهد داشت. همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد داشتن استانداردهای لازم برای دستگاه است. گواهی نامه های معتبر خیال شما را از ایمن بودن، رعایت اصول بهداشتی در زمان تولید و کیفیت ساخت تجهیز راحت خواهد کرد.

چه کسانی این ابزار را خریداری می کنند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خریداران این نوع اره تنها توزیع کنندگان گوشت های بسته بندی نیستند؛ بلکه قصابی ها، صاحبان کشتارگاه ها، صاحبان سوپر پروتئینی ها و تمام افرادی که به صورت روزانه نیاز به بریدن گوشت دارند هزینه اره استخوان بر را استعلام قیمت کرده و محصول موردنیاز را خریداری می کنند.

از شاخصه هایی که در زمان  خرید اره استخوان بر رومیزی باید به آن توجه کرد سرعت دستگاه، برش دادن با ارتفاع مناسب و کارآمد، عرشه استیل و عملکرد کلی محصول است، اما از نکته که از همه مهم‌تر خواهد بود وجود تجهیزات جانبی و مصرفی در این اره است؛ چراکه این محصول به صورت مداوم در حال برش دادن است و استهلاک دستگاه نیاز به تعویض برخی قطعات مثل تیغه ها را لازم خواهد کرد. پس در زمان خرید حتماً به موجود بودن قطعات جانبی و مصرفی دستگاه در سطح بازار دقت کنید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()