مشخصات اره استخوان بر سوئد لینگهاوس

این محصول با بازدهی بالا برای استفاده در شرکت های صنعتی و تولیدی ساخته می شود. این اره با دریافت گواهینامه های بهداشت جهانی و استاندارد جهانی خیال مصرف کنندگان را در رعایت این موارد راحت کرده است. اره استخوان بر سوئد لینگهاوس محصولی با کیفیت که در کشور ایتالیا تولیدشده است. از نکات قابل توجهی که در مراحل ساخت این دستگاه به آن توجه شده استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ضد خوردگی است که این مزیت در بهداشت مواد خوراکی تأثیرگذار خواهد بود. 

این اره از ورق های آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است و این ورق ها به صورت آنودایز مورداستفاده قرار می گیرد. استفاده از این ورق های آنودایز دو مزیت داردکه در زیر به توضیح آن‌ها پرداختیم:

  • اول اینکه استفاده از آلیاژ آلومینیوم ریسک زنگ زدن دستگاه را پایین می آورد که این موضوع به حفظ بهداشت گوشت برش خورده کمک خواهد کرد؛
  • مزیت دوم در ایجاد حالت آنودایز در آن است که باعث می شود گوشت و تیکه های استخوان بریده شده به بدنه نچسبد که این موضوع نیز به حفظ تمیزی دستگاه و جلوگیری از ایجاد فساد تیکه های باقی مانده کمک می کند.

طراحی میز کار تمام استیل در این دستگاه با مساحت 1444 سانتی متر مربع فضایی مناسب برای استفاده کاربر بدون نگرانی از زنگ زدن عرشه را فراهم می آورد. علاوه آن تیغه ای به طول 1.61 متر در این دستگاه تعبیه شده که به راحتی برای شست و شو و تمیزکاری قابل جدا شدن خواهد بود.

سازندگان این دستگاه برای ایجاد تجربه ای آسان برای کاربر اهرمی در آن تعبیه کرده اند که برای فشار دادن تیغه به گوشت استفاده می شود. علاوه بر آن این اهرم به عنوان محافظ تیغه نیز مورداستفاده قرار می گیرد و ایمنی دستگاه را بالاتر می برد. در زمان خرید اره استخوان‌ بر ایستاده سوئد لینگهاوس این نکته از مزیت های دستگاه به حساب خواهد آمد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()