آیا از قیمت اره استخوان بر اطلاع دارید؟

قیمت اره استخوان بر به عوامل مختلفی بستگی دارد، نوع کاربری، اندازه، نوع متریال و غیره از عوامل تعیین قیمت اره استخوان بر هستند.

البته تمام مدل های اره استخوان بر از استیل (فولاد ضدزنگ) ساخته می شوند. استفاده از استیل به دلیل تحمل وزن بالا و خاصیت عدم واکنش شیمیایی با مواد غذایی در ساخت ماشین آلات صنایع غذایی امری الزامی محسوب می شود.

انواع اره استخوان بر ساخت کشورهای مختلف مانند ایران، آلمان ، سوئد و ایتالیا در بازار موجود است. اگر می خواهید دستگاهی با کیفیت خوب تهیه کنید و در عین حال قیمت دستگاه اره استخوان بر برایتان گران تمام نشود، می توانید از برندهای ایرانی استفاده کنید.

البته باید توجه داشت خرید و فروش اره استخوان بر نیاز به مشاوره و شناخت کافی از دستگاه ها دارد.

نکاتی برای خرید و نگهداری اره استخوان بر

لازم است قبل از خرید اره استخوان بر مانند خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات در ظاهر ساده اما در نتیجه نهایی خرید شما تاثیرگذار است و باعث می شود دستگاهی مطابق نیاز خود تهیه کنید.

  • اندازه دستگاه را مطابق نیاز خود تعیین کنید، به عنوان مثال برای مصارف خانگی و استفاده در آشپرخانه منزل خود، لازم نیست دستگاه بزرگ بخرید.
  • از میزان توان و صدای تولیدی دستگاه اطمینان حاصل کنید. برای محیط کشتارگاه سروصدا داشتن دستگاه مساله مهمی محسوب نمی شود، اما برای مصارف خانگی باید این موضوع را مد نظر داشت.
  • به دلیل تماس مواد غذایی خام با دستگله همواره سطوح مورد تماس و تیغه اره را تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن دستگاه حتما آن را خاموش کرده و از برق بکشید.
  • از وارد شدن ضربات محکم یا واژگون شدن دستگاه جلوگیری کنید.

سخت پایانی

با توجه به این که روند تولید و عرضه گوشت از حالت سنتی خارج شده و هم چنین میزان تقاضا به نسبت گذشته بسیار بالاتر رفته است، استفاده از اره استخوان بر در کشتارگاه ها و مراکز توزیع گوشت الزامی است.

مدل های مختلف اره استخوان بر در بازار موجود هستند و شما با توجه به نیاز و کاربری خود می توانید این دستگاه را تهیه کنید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()