دستگاه اره استخوان بر مینروا نیاز شما برای برش گوشت گوسفند و گاو در اندازه های مختلف را رفع می کند. این دستگاه برای برش گوشت منجمد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو با توجه به کاربردهای عمده این دستگاه سعی داریم در ادامه متن به ویژگی ها، امکانات و همچنین قیمت دستگاه اره استخوان بر مینروا بپردازیم.

دستگاه اره استخوان بر مینروا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 دستگاه اره استخوان بر مینروا ساخت کشور ایتالیا است که در توان بالا جهت برش انواع گوشت و در اندازه های مختلف طراحی شده. این دستگاه از جنس فلز استینلس استیل یا همان استیل ضد زنگ ساخته می شود که در برابر خوردگی مقاومت است.

فلز به کار گرفته شده در بدنه دستگاه اره استخوان بر مینروا زیست سازگار با بدن است و تماس آن با گوشت مصرفی شهروندان خطر بیولوژیکی برای آن ها ندارد. لازم به ذکر است که تمام قسمت های مختلف این دستگاه از جمله قرقره، عرشه و بدنه آن از فلز استیل ضد زنگ ساخته می شود.

در برخی از مدل های دستگاه اره استخوان بر از تهویه برای موتور استفاده شده است که از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند و از این طریق عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. ایمنی بالای دستگاه اره استخوان بری مینروا از دیگر ویژگی های متمایز کننده آن نسبت به سایر دستگاه های مرتبط است. خرید اره استخوان بر را از کابان تجهیز انجام دهید.

وجود محافظ برای تیغه ها در هنگام خاموشی ایمنی آن را افزایش می دهد. سرعت بالا و تیغه های با کیفیت این دستگاه خیال شما را برای برش انواع مختلف گوشت ها راحت می سازد. دستگاه اره استخوان بر مینروا به سیستم  N.V.R مجهز است. این سیستم توانایی ثابت نگه داشتن ولتاژ دستگاه روی 24 ولت را دارد و در شرایط اضطرار دستگاه را خاموش می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()