اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ساخته شده است. این محصول با بهره گیری از طراحی مدرن در عین حفظ اصول ایمنی به عنوان یکی از کاربردی ترین اره های استخوان بر شناخته می شود. این دستگاه در مکان های مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد و برای برش گوشت یخ منجمد و استخوان کارآمد خواهد بود. این اره یکی از کارآمدترین اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا است. کارخانه صنعت آرا یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه ماشین آلات و تجهیزات آشپزخانه به صورت صنعتی که ماشین آلات این شرکت در تمامی سطح کشور فعالیتی گسترده دارد.

مشخصات اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا

برای خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا می توانید بسته به نیاز خود از 3 سایز تولیدشده این محصول یکی را انتخاب کنید. این اره استخوان بر را از ورق استیل باکیفیت می سازند. علاوه بر آن در این محصول از سوئیچ ایمنی برای حفظ سلامت کاربر استفاده شده است.

یکی از ویژگی های این اره دارا بودن موتور پرقدرت و کارایی بدون وقفه این موتور است که تجربه استفاده بدون دردسر از این محصول را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. در ساخت این اره استخوان بر تمامی اصول ایمنی برای کاربر و دستگاه رعایت شده به صورتی که هیچ‌گونه خطری کاربر را در زمان استفاده تهدید نخواهد کرد.

همچنین این محصول قابل شست و شو و مجهز به سیستم تمیزکننده خودکار تیغه است. پس در زمان مقایسه قیمت خرید اره استخوان‌ بر ایستاده امگا به این نکته توجه کنید.

کیفیت ساخت این دستگاه به صورتی خواهد بود که به راحتی با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند. این اره ازلحاظ کیفیت در سطح بین المللی شناخته شده است و تحت لیسانس شرکت بلژیکی ساخته می شود.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()