خرید اره استخوان بر الکتروکار

مشتریان عزیز با انتخاب مدل موردنظر می توانند به راحتی محصول مناسب با حرفه خود را از کابان تجهیز خریداری کنند. این اره ها با موتور 1.5 اسب بخاری برای صنایع بزرگ پروتئینی بسیار کارآمد خواهد بود و در زمان استفاده هیچ گونه قطعی در موتور مشاهده نمی کنید. سطح کیفی تولید این دستگاه بسیار بالاست به صورتی که در زمان مقایسه قیمت اره استخوان بر الکتروکار از کیفیت و قیمت مناسب آن شگفت زده خواهید شد.

شرکت الکتروکار با در نظر گرفتن شرکت های صنعتی پروتئینی بزرگ به عنوان مشتریان این دستگاه، تجهیزات ساخت آن را متناسب با نیاز این مشتریان تعبیه می کند. همان‌طور که گفته شد اره های الکتروکار در سه مدل به مشتریان عرضه می شود که تفاوت آن ها در اندازه تیغه، اندازه عرشه و سرعت تیغه است که بسته به نیاز مشتری انتخاب و خریداری خواهد شد.

هزینه اره استخوان بر الکتروکار در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار پایین تر بوده و این در حالی است که از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی تفاوت چندانی ندارد.

طبق نظر خریداران این اره ها مناسب استفاده در کشتارگاه ها، واحدهای صنعتی توزیع و بسته بندی گوشت، قصابی ها، مراکز فروش مرغ و ماهی و هتل ها و مهمانسراهای بزرگ با میزان پخت بالای غذا به صورت روزانه است.

اگر قصد خرید اره استخوان بر برای برش در حجم کم را دارید قطعاً فروشندگان در زمان فروش اره استخوان بر براکس و اره استخوان بر الکتروکار مدل رومیزی را به شما پیشنهاد می دهند. این مدل برای برش گوشت، مرغ و ماهی در حجم کم بسیار کارآمد است و به راحتی امکان جابجایی آن وجود دارد. خرید این اره رومیزی در عین حفظ سرمایه شما بسیار کارآمد است و نیاز شما را برطرف می کند. اندازه فک در این دستگاه 20 سانتی متر و اندازه تیغه آن 1.65 متر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()