اره های استخوان بر دستگاهی صنعتی که برای ایجاد برش در انواع گوشت و استخوان استفاده می شود. این اره های استخوان بر با نام های اره گوشت بری، اره قصابی و دستگاه برش گوشت و استخوان نیز شناخته می شوند. از اصلی ترین مشتریان این دستگاه صاحبان کشتارگاه ها و کارخانه جات توزیع و بسته بندی گوشت است. سه قطعه اصلی و عمومی که تمامی دستگاه های استخوان بر را با آن ها می سازند شامل میز کار (عرشه)، تیغه برش و فک است. در ادامه این با ما همراه باشید که با اره استخوان بر امگا بیشتر آشنا شوید.

خرید اره استخوان بر امگا

 در زمان خرید اره استخوان بر امگا باید به موارد مختلفی توجه کرد که شامل موارد زیر است:

  • اندازه تیغه
  • سرعت برش گوشت و استخوان
  • عمق برش
  • ولتاژ مصرفی
  • مساحت عرشه
  • امکان جداسازی قطعات و شست وشوی آن
  • جنس بدنه

یکی از نکاتی در زمان مقایسه هزینه خرید اره استخوان‌ بر ایستاده امگا باید به آن توجه کنید، رعایت ایمنی در زمان ساخت و طراحی این تجهیزات است. در صورت عدم توجه کافی به موارد ایمنی صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. از تجهیزاتی که به منظور افزایش ایمنی کاربر در اره های امگا تعبیه شده اهرمی است که هم برای پوشاندن تیغه اره برای حفظ ایمنی دست و هم به عنوان اهرم فشاری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کارکرد تمامی اره های استخوان بر به یک صورت است و تفاوت های اندکی در نحوه عملکرد آن ها با توجه به سایز تیغه و مساحت عرشه وجود دارد که آن ها را برای واحدهای صنعتی بزرگ مثل کشتارگاه ها، سردخانه ها و کارخانه های تولید و توزیع پروتئین بسته بندی شده یا واحدهای صنعتی کوچک مثل قصابی ها، استخرهای پرورش ماهی، فروشگاه های مرغ و ماهی و مغازه های پروتئینی مناسب می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()