بهترین برند ها

این دستگاه دارای برند های مختلفی است. بسیاری از معروف ترین برندها از قبیل مینروا، بیزربا و سوئد لینگهاوس، براکس، جنرال و امگا این دستگاه را تولید می کنند؛ البته برند های دیگری نیز وجود دارند که به تولید اره استخوان بر  می پردازند؛ اما این برندها دارای مرغوب ترین متریال هستند و به دلیل ایمنی بالا مشتریان زیادی دارد.

نحوه استفاده

قبل از شروع برش، ابتدا باید ارتفاع اره را تنظیم کنید تا مطابق با ارتفاع قطعه گوشت مورد نظر باشد. می توانید صفحه را در پشت اره بکشید تا ضخامت مورد نظر گوشت تنظیم شود. اره ماهی بر مجهز به نوعی اهرم است و نیاز است قبل از برش قطعات بزرگ گوشت روی سطح پایه دستگاه قرار گیرد و جمع آوری شود. سپس اهرم را پایین بیاورید تا بدین ترتیب تیغه با گوشت مورد نظرتان تماس بگیرد. در این مرحله می توانید دستگاه را فعال کنید. قطعه گوشتی را که با آن کار می کنید به آرامی فشار دهید. تا زمانی که یک تکه کامل با موفقیت بریده شود، به راحتی گوشت را به سمت تیغه فشار دهید. اگر کار خود را به اتمام رساندید، دستگاه را خاموش کرده و از پریز برق جدا کنید.

قیمت

قیمت خرید اره استخوان بر رومیزی با توجه به نوع برند و همچنین بر اساس کارکرد و کیفیت آن متفاوت است؛ البته برخی برند ها با توجه به امکانات خاصی که برای این دستگاه در نظر گرفته اند یا به دلیل امنیت بالاتر دستگاه، محصول را با قیمت بالاتری ارائه می دهند.  

کلام آخر

با استفاده از اره استخوان بر گوشت، مرغ، ماهی و استخوان را به‌طور یکنواخت با برش های تمیز و یکدست به مشتریان ارائه دهید.  با استفاده از این محصولات سرعت تهیه غذا به طور چشمگیری افزایش می یابد و به شما این امکان می دهد که کالاهای گوشتی باکیفیتی را با افتخار در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()