به نظر شما قیمت دستگاه اره استخوان‌بر ایستاده چقدر است؟

همانطور که در ساخت یک محصول کیفیت و ساختار برندها با یکدیگر متفاوت است، قیمت این محصولات نیز تنوع زیادی دارند. این تنوع به عوامل گوناگونی مانند جنس بدنه و قطعات به کار رفته، برند و کشور سازنده، میزان پیشرفته بودن دستگاه و همچنین ایستاده یا رومیزی بودن محصول وابسته هستند.

بهترین دستگاه اره استخوان‌ بر ایستاده ساخت کشور ایتالیاست و قیمت دستگاه های ساخته شده توسط این کشور نسبت به سایر کشورها گران تر است. امروزه انواع مدل های مختلف از اره استخوان‌ بر های ایرانی تولید و به بازار عرضه شده است. دستگاه های ایرانی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و هزینه مناسب تری هم نسبت به نمونه های خارجی دارند.

خرید اره استخوان‌بر

در هنگام خرید اره استخوان بر رومیزی و ایستاده بر مواردی باید در نظر گرفته شود:

  • فضای کافی: این محصول در اندازه های مختلفی ارائه شده است و در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که چقدر فضا مختص این دستگاه در محل موردنظرتان وجود دارد؛
  • عملکرد اره استخوان‌بر: در نظر داشته باشید که این محصول را برای برش چه نوع گوشت یا استخوانی و با چه حجمی نیاز دارید. برای مثال، آیا با استفاده از دستگاهی که انتخاب کرده اید، برش گوشت منجمد امکان‌پذیر است؟ آیا موتور کلید ایمنی دارد؟ قدرت موتور چقدر است؟
  • قابلیت شستشو: دستگاه هایی که با مواد غذایی تماس مستقیم دارند، به منظور رعایت بهداشت و کاهش آلودگی باید با سهولت قابل شستشو باشند؛

کلام آخر

اره استخوان بر ایستاده یکی از دستگاه های موردنیاز در کشتارگاه ها و آشپزخانه های صنعتی بزرگ است. امروزه مدل های مختلفی از این محصول در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. ارائه محصولات متنوع امکان انتخاب محصولی مناسب با نیاز شما را فراهم می سازد.

در کابان تجهیز امکان مشاهده و مقایسه مدل های مختلف از اره استخوان‌بر و سایر دستگاه های موردنیاز آشپزخانه های صنعتی وجود دارد. همچنین امکان سفارش محصول با خیالی آسوده و مطمئن میسر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 905
نمایش همه
علاقه مندی ها ()