ویژگی های اره برش استخوان رومیزی

 دستگاه برش استخوان به ویژه اره استخوان بر رومیزی باید سه ویژگی اصلی داشته باشد که عبارتند از : بالا بودن توان وقدرت موتور، برش سریع و اندازه مناسب تیغه.

برای خرید این دستگاه در کنار توجه به ویژگی های اصلی، مدنظر داشتن چند نکته حائز اهمیت است: اولا، جنس بدنه دستگاه باید کاملا محکم و قدرتمند باشد. دوم اینکه این دستگاه باید مطابق با استانداردهای جهانی  از امنیت بالایی برای مصرف کننده برخوردار باشد.

توجه داشته باشید اره استخوان بر رومیزی باید دارای سیستم خنک کننده بوده که از داغ شدن بیش از حد دستگاه و خطر احتمالی محفوظ باشد. همچنین شستشو و نظافت آن نیز راحت باشد.

برند های مطرح در زمینه تهیه اره های استخوان بر از نوع رومیزی

در بررسی چند واحد صنعتی معروف ایرانی و خارجی که در زمینه تولید ابزار آلات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی خصوصا اره استخوان بر رومیزی فعالیت دارند با چند برند معروف روبه رو میشویم از جمله:

شرکت ایتالیایی مینروا که از معروف ترین تولیدکنندگان این دستگاه و محصولات مشابه است که با استفاده از متریال و اتصالات استیل ضد زنگ مناسب برای برش های مداوم انواع استخوان عملکرد بسیار عالی دارد. همچنین  محصولات این شرکت دارای علامت استاندارد صنایع غذایی اروپا یعنی نشان CE هستند که بهداشت و امنیت را تضمین می کند. این دستگاه ها همچنین دارای نشان NVR بوده که مصرف برق را در دستگاه مدیریت می کند.

از دیگر برند های مطرح، شرکت ایرانی امگا است که محصولات تولیدی آن با ظاهری زیبا در کنار کیفیت مناسب مشتریان زیادی را به خود جذب کرده به گونه ای که توانسته کیفیتی همپای نمونه ایتالیایی را به بازار عرضه کند.

مزایای استفاده از اره استخوان بر رومیزی

استفاده از اره استخوان بر رومیزی در مقایسه با انواع مدل اره های استخوان بر دارای مزیت های ویژه ای است.

افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، ، ایمنی  بسیار بالا در کنار تسلط مناسب مصرف کننده، نظافت آسان تر و عملکرد بهتر در ایجاد برش های منظم.

قیمت دستگاه های استخوان بر رومیزی

قیمت  خرید دستگاه اره استخوان بر با توجه به نوع برند و امکانات و نزدیکی به استانداردهای جهانی متفاوت است. در کنار برند ازجمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت این محصول می توان به سایز اره، قدرت موتور، جنس بدنه و قابلیت های متنوع دستگاه اشاره کرد.

کلام آخر

به علت استقبال زیاد مصرف کنندگان گرامی از مدل رومیزی اره های استخوان بر فروشگاه کابان تجهیز با رعایت همه مولفه های گفته شده اقدام به فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از جمله اره استخوان بر رومیزی کرده و با درنظر گرفتن دغدغه های مشتریان سعی در ارائه بهترین برند ها نموده است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()