فروشگاه دیجی اسکال - درباره باسکول ۳ تن پند PX9800:

در ادامه این مقاله قصد داریم یکی از باسکول های بسیار معروف که در فروشگاه دیجی اسکال قابل خریداری است را معرفی کنیم، چنانچه تمایل دارید در خصوص این این دستگاه اطلاعاتی کسب کنید می‌ توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید. باسکول پند مورد نظر یکی از بهترین باسکول های صنعتی می باشد و می توان آن را با قابلیتی ویژه اش شناخت. یکی از این این قابلیت ها رله قطع کن آن برای رسیدن به وزن مطلوب می باشد، در واقع این قابلیت مونوپول باسکول ۳ تن پند است.

طراحی این باسکول بسیار زیبا و کارآمد می باشد به همین جهت متقاضیان خرید آن در حجم وسیعی به مراکز خرید مراجعه می کنند.

فروشگاه دیجی اسکال - سیستم عملکردی توزین در باسکول ۳ تن پند PX9800:

کفه توزین دستگاه از نمایشگر آن جدا می باشد. به همین جهت در فرآیند توزین اجسام سنگین، کوچکترین آسیبی نخواهد دید. زیرا از محیط توزین دور می باشد. به همین جهت بسیاری آن را به‌ عنوان باسکول متحرک می شناسند. نمایشگری که فرآیند توزین را به کاربر نمایش می دهد. از نوع LED می باشد که وضوح بسیار بالایی دارد. کمپانی پند اطراف این نمایشگر را با پوششی فلزی تجهیز کرده است، بنابراین میزان آسیب دیدن آن بسیار کم است.

فروشگاه دیجی اسکال - منبع تغذیه باسکول ۳ تن پند PX9800:

منبع تغذیه این دستگاه برق شهری می باشد اما به دلیل اینکه امکان قطع شدن برق در مراکز مورد استفاده زیاد است این دستگاه دارای یک باتری پشتیبان داخلی می باشد، بنابراین در هنگام قطعی برق می توان از این باتری پشتیبان استفاده کرد.

فروشگاه دیجی اسکال - پورت های باسکول ۳ تن پند PX9800:

این باسکول یک دستگاه پیشرفته است و به وسیله پورت تعبیه شده در آن کاربر می تواند دستگاه را به پرینتر جانبی و یا رایانه متصل کند، بنابراین فرایند چاپ اطلاعات توزین در این دستگاه به راحتی صورت می گیرد. حتی می تواند تمامی اطلاعات توزین را با استفاده از این قابلیت در رایانه ذخیره نمود.

فروشگاه دیجی اسکال - تعداد لودسل باسکول ۳ تن پند PX9800:

در واقع هرچه تعداد لودسل در باسکول بیشتر باشد فرآیند توزین بسیار دقیق تر انجام می شود. در خصوص تعداد لودسل تعبیه شده در دستگاه مورد بحث می توان به ۴ لودسل اشاره نمود، به همین جهت در فرایند توزین کاربر می تواند کالا و یا اجسام مورد نظر خود را در هر گوشه‌ ای از سینی توزین این باسکول قرار دهد و فرایند وزن با دقت حداکثری انجام دهد.

فروشگاه دیجی اسکال - حساسیت و ظرفیت باسکول ۳ تن پند PX9800:

ظرفیت این باسکول در حدود ۳۰۰۰ کیلوگرم می باشد، در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از ظرفیت یاد شده بیشتر بر روی باسکول قرار داد زیرا احتمال خرابی در باسکول افزایش پیدا می کند. حساسیت توزین در ظرفیت ۳۰۰۰ کیلوگرمی این باسکول حدود ۵۰۰ گرم است، در واقع این میزان حساسیت مثال زدنی می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - ساختار بدنه ای باسکول ۳ تن پند PX9800:

در خصوص ساختار بدنه این ترازو می توان به سینی آن اشاره نمود که از جنس گالوانیزه می باشد، بنابراین به هیچ عنوان نباید نگران زنگ زدگی در آن بود. ابعاد سینی توزین این دستگاه ۱.۵×۱.۵ متر می باشد. برای خرید باسکول صنعتی به سایت مراجعه کنید.

جنس بدنه این دستگاه از فلز بسیار مقاومی ساخته شده است به همین دلیل به خوبی می تواند در در فضا های صنعتی مقاومت بالایی در برابر ضربه و یا دیگر عوامل فیزیکی داشته باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - ویژگی شمارش قطعات باسکول ۳ تن پند PX9800:

یکی از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه ویژگی شمارش دقیق قطعات می باشد. با استفاده از این ویژگی می توان از این دستگاه در در مصارف صنعتی که نیاز به شمارش قطعات دارند به راحتی استفاده نمود، به همین جهت این باسکول جزو دستگاه های فول امکانات می باشد.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()