فروشگاه دیجی اسکال - رابط های ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید مدل 14000plus:

کمپانی ترازوی محک جزو کمپانی های بسیار معروف و مطرح ایرانی می باشد. ترازوی ۷۰ کیلویی جدید محک مدل ۱۴۰۰۰ پلاس به کاربر خود این امکان را می دهد که به تعداد قابل توجهی از دستگاه های جانبی و فروشگاهی متصل شود و توسط این دستگاه ها فرایند دسته بندی محصول، انبارداری و گزارش گیری را انجام دهد. در نظر داشته باشید که این دستگاه مجهز به رابط های ps2، rj11، usb و ‏rs232 می باشد.

ترازوی ۷۰ کیلویی جدید محک قادر است به وسیله این رابط ها به دستگاه‌ های مانند صندوق پول، بارکدخوان، رایانه و کارت خوان متصل شود، بنابراین حوزه عملیاتی این ترازو بسیار گسترده است.

باید اضافه کنیم که یک بستر ارتباطی دیگر نیز برای این  ترازوی محک در نظر گرفته شده است و آن هم ارتباط از طریق وای فای می باشد، در واقع این ترازو می‌ تواند از این طریق به رایانه، تبلت و یا لپ‌ تاپ نیز متصل شود.

فروشگاه دیجی اسکال - نمایشگر ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید مدل 14000plus:

در مدل قدیمی ترازوی محک یک نمایشگر وجود داشت، اما در مدل جدید آن یک نمایشگر ال سی دی اضافه شده است. در واقع ترازوی مذکور توسط نمایشگر های سه گانه خود می تواند به کاربر اطلاعاتی نظیر نمایش هفت رقم برای مبلغ کل و همچنین نمایش ۶ رقم برای قیمت واحد را ارائه کند. در نظر داشته باشید که در صفحه کلید ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید نیز شاهد افزایش تعداد دکمه ها می باشیم.

فروشگاه دیجی اسکال - چاپگر ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید مدل 14000plus:

این ترازو دارای یک چاپگر داخلی می باشد. مکانیزم عملکردی چاپگر ترازوی مورد بحث ما حرارتی است و در واقع ترازو به وسیله این چاپگر حرارتی به استثنای چاپ فاکتور خرید قادر است دو مدل بارکد را نیز چاپ کند، این دو مدل بارکد عبارت است از:

بارکد تجمیعی

بارکد سطری.

در واقع بارکد تجمیعی را می توان برای مشتری در انتهای فاکتور درج نمود و تمامی اطلاعات اقلام و جمع آنها را در بارکد درج کرد. چاپ بارکد سطری را نیز با ۴ روش می توان بر روی فاکتور مشتری چاپ نمود.

فروشگاه دیجی اسکال - حافظه ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید مدل 14000plus:

ترازوی ۷۰ کیلویی جدید محک دارای ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۱۸۰ حافظه مستقیم می باشد. البته در نظر داشته باشید که هر مشتری می تواند در این ترازو ۳ حافظه را برای خود داشته باشد. این ترازو حتی برای پارسنگ نیز دارای ۴ حافظه است. همانطور که مستحضر هستید ترازو از این حافظه ها برای ثبت وزن ظروف توزین شده استفاده می کند. همچنین فرایند پارسنگ کردن کالا های مختلف به شکل خودکار در این ترازو انجام می شود.

فروشگاه دیجی اسکال - گزارش گیری در ترازوی محک ۷۰ کیلویی جدید مدل 14000plus:

ترازوی محک جدید در گزارش گیری تحولی بسیار شگرف به وجود آورده است، در واقع این ترازو قادر است گزارش مقدار فروش را به شکل وزنی و ریالی تهیه کند. البته این دو نمونه از گزارش گیری ترازو به صورت ماهانه و روزانه تهیه خواهد شد. همچنین این ترازو می‌ تواند به صورت گزارش، موجودی انبار را به کاربر ارائه کند و ریز فروش های ماهانه و روزانه را برای کاربر تفکیک و چاپ نماید. خرید ترازو را از سایت انجام دهید. 

دیگر امکانات گزارش گیری در ترازوی محک:

امکان گزارش گیری تجمیع وزنی

قابلیت شمارش قطعه

امکان تعریف دسته های گوناگون کالایی تخفیفی و مالیاتی

قابلیت محاسبه مالیات و تخفیف

قابلیت گزارش انبارداری کالا.

در واقع ترازوی ۷۰ کیلویی جدید محک مدل ۱۴۰۰۰ پلاس با داشتن این امکانات یک ترازوی ارزشمند و کامل برای مصارف فروشگاهی و حتی مصارف گوناگون خیابانی می باشد.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()