خرید ترازو دیجیتال از دیجی اسکال:

در خصوص بحث ترازو دیجیتال باید اذعان کنیم که این ابزار مفید در نسل جدید خود دارای کاربرد ها و قابلیت های بی شمار و گسترده‌ ای می باشد، همچنین تنوع این محصول بیش از اندازه گسترده شده است. در چند دهه پیش ترازو ها فقط در شکل های مکانیکی و عقربه ای وجود داشتند اما امروزه ترازو دیجیتال تمامی عرصه ها را از آن خود کرده اند. این ترازو ها در ظرفیت های گرمی، کیلو گرمی و تنی تولید می شوند. برخی از آنها دارای نمایشگر های متحرک و برخی دیگر دارای نمایشگر های ثابت می باشند. مثلاً در مکان هایی که اجسام فوق العاده سنگین را با ترازو ها توزین می کنند نمایشگر های دیجیتالی آنها را سیار و بی سیم می سازند. بنابراین به سادگی می توان نمایشگرها را دور از مکان توزین قرار داد. این کار باعث می شود هیچ گونه آسیبی به نمایشگر در حین توزین اجسام مختلف وارد نشود. با این اوصاف می‌توان دریافت که ترازو های نسل جدید به هیچ عنوان به لحاظ قابلیت و کارایی ناتوان نیستند و می توانند هر سلیقه و نیازی را مرتفع کنند.

یک نکته که حائز اهمیت در خصوص ترازو دیجیتالی همین تنوع بسیار گسترده آنها می باشد که خود چالشی بسیار بزرگ برای خریداران محسوب می شود، زیرا به دلیل تنوع امکانات و قابلیت های این ترازو ها انتخاب بسیار مشکل است. هر چند مراکز متخصص و حرفه ای در این زمینه وجود دارند که می‌ توانند خریداران را راهنمایی کنند اما اغلب افراد، این مرکز را نمی شناسند به همین دلیل نمی توانند خرید خوب و مناسبی داشته باشند. یکی از مراکز بسیار حرفه ای که امکاناتی فوق العاده راحت و گسترده ای را در اختیار خریداران قرار می دهد فروشگاه دیجی اسکال می باشد، این مرکز خرید اینترنتی دارای تمامی محصولات ترازو دیجیتال می باشد. در نظر داشته باشید که در فضای سایت دیجی اسکال شما به سادگی قادر هستید تمامی مدل های مختلف ترازو دیجیتال را با یکدیگر مقایسه کنید، بنابراین راحت ترین خرید خصوصاً در شرایط کنونی اپیدمی کرونا خرید غیر حضوری و اینترنتی از این مرکز خرید می باشد. در ادامه می خواهیم یکی از مدل های گوناگون ترازو دیجیتالی را با مشخصات کامل توضیح دهیم با ما همراه باشید.

فروشگاه دیجی اسکال - ابعاد و نمایشگر ترازو دیجیتال کمری:

این ترازو در سایز بسیار مناسبی ساخته شده است این سایز ترازو را قادر می سازد که بر روی پیشخوان های فروشگاه ها و مغازه ها به سادگی جای گیرد. ابعاد این ترازو در حدود ۳۴×۳۶ سانتی متر می باشد.

در خصوص علمک این ترازو باید گفت که دارای سه نمایشگر می باشد. نمایشگر های این ترازو از نوع LED هستند که بسیار با کیفیت می باشند. همچنین زاویه دید بالا و وضوح خوبی را به کاربر ارائه می کنند. توجه داشته باشید که این نمایشگر قادر است به کاربر قیمت کل، قیمت  خرید ترازو  و وزن را نمایش دهد.

فروشگاه دیجی اسکال - ساختار ظاهری ترازو دیجیتال کمری:

این ترازو بسیار زیبا است و سینی استفاده شده از استیل برای توزین، زیبایی آن را مضاعف نموده است. این سینی بسیار صیقلی و صاف می باشد. در خصوص پایه علمک این ترازو دیجیتال کمری می توان گفت که آن نیز از استیل ساخته شده است و بسیار چشمگیر و براق می باشد.

در خصوص صفحه کیبورد این ترازو باید گفت که با یک شیب ملایم در جلوی آن تعبیه شده است و دکمه های عملیاتی آن بسیار نرم طراحی شده اند، بنابراین در هنگام محاسبه قیمت و یا جمع اقلام کالا کاربر نیاز به اعمال فشار بیش از اندازه بر روی دکمه ها ندارد و به سادگی می‌تواند تمامی فرمان های خود را به سادگی توسط دکمه ها اعمال نماید.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()