فروشگاه دیجی اسکال - قابلیت های ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

مطمئناً هر ترازو دارای قابلیت های خاصی می باشد، این قابلیت ها امکان بازدهی دستگاه را تعیین خواهد کرد. ترازوی مذکور دارای قابلیت‌ های متعددی است که این قابلیت‌ ها زمینه فعالیت آن را گسترده تر می کند. یکی از قابلیت های بسیار عالی ترازوی دیجیتالی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی این است که ترازو قادر است به سه مشتری به صورت همزمان سرویس دهد.

فروشگاه دیجی اسکال - امکانات ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

ترازوی فروشگاهی مذکور دارای امکانات بسیار زیادی است، برخی از این امکانات مانند چاپگر داخلی کاربر را قادر می سازد برای مشتری فاکتور فروش صادر کند.

از دیگر امکانات این دستگاه امکان متصل شدن آن به رایانه می باشد، در واقع این امکان حوزه کاربری و بازدهی ترازو را چندین برابر خواهد کرد. در اماکنی مانند فروشگاه‌ های بزرگ می توان از این قابلیت به نحو شایسته استفاده نمود. بی تردید این قابلیت در اتوماسیون کردن سیستم فروش فروشگاه ها بسیار تاثیر گذار است، از دیگر توانایی های این ترازوی فروشگاهی علمک دار می توان به شمارش چندین کالا با وزن یکسان اشاره کرد، در واقع این ترازو قطعه شمار می باشد به همین جهت قادر است این فرایند را انجام دهد.

ترازوی دیجیتال در فروشگاه دیجی اسکال - تجهیزات ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

درخصوص تجهیزاتی که برای این ترازوی فروشگاهی در نظر گرفته شده است می توان به دو سینی برای عملیات توزین اشاره کرد، این دو سینی به صورت لبه گرد و تخت طراحی و ساخته شده اند. سینی لبه گرد از جنس استیل می باشد این آلیاژ حوزه کاری ترازو را در خصوص کالا های مرطوب افزایش می‌دهد. سینی دیگر به صورت تخت ساخته شده است این سینی نیز از جنس استیل می باشد، در نظر داشته باشید که عموم ترازو ها یکی از سینی هایشان از جنس پلاستیک ساخته شده است اما در ترازوی مذکور هر دو از استیل ساخته شده اند.

ترازوی دیجیتال در فروشگاه دیجی اسکال - حافظه ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

این ترازو دارای حافظه هایی برای ثبت اقلام و نام محصولات مختلف می باشد، در واقع تعداد حافظه های این ترازو ۳۵ حافظه است. توجه داشته باشید که حافظه می تواند در امر خرید و فروش به یک مجموعه کمک شایانی کند.

ترازوی دیجیتال در فروشگاه دیجی اسکال - نمایشگر ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

در رابطه با نمایشگر به کار گرفته شده در این ترازو می توان به نوع ال ای دی اشاره کرد. در واقع این نمایشگر ال ای دی زاویه دید بسیار بالایی دارد و وضوح آن در سطح مطلوبی قرار دارد. در نظر داشته باشید که این نمایشگر به قدری کیفیت دارد که در محیط های کم نور و در شب با وضوح بالا قابل مشاهده است. فروش ترازو آزمایشگاهی توسط دیجی اسکال انجام می گیرد. 

ترازوی دیجیتال در فروشگاه دیجی اسکال - بدنه و منبع تغذیه ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

در رابطه با بدنه این ترازو می توان به جنس ای‌ بی‌ اس اشاره کرد. این پلاستیک فشرده در مقابل فشار و ضربه های فیزیکی مقاومت بسیار بالایی دارد.

منبع تغذیه این ترازو از طریق برق شهری تامین می شود، البته این ترازو برای مواقع قطعی برق دارای یک باتری پشتیبان می باشد که این باتری دوام بسیار بالایی در استفاده طولانی دارد. بنابراین از این ترازو می توان برای مشاغل سیار نیز استفاده کرد.

ترازوی دیجیتال در فروشگاه دیجی اسکال - ظرفیت و حساسیت ترازوی دیجیتالی فروشگاهی محک ۵۰ کیلویی مدل 15000AP:

همانطور که اشاره شد ظرفیت این ترازو ۵۰ کیلوگرم است بنابراین نباید در فرایند توزین از این مقدار بیشتر بر روی آن قرار داد زیر دستگاه مستهلک و خراب خواهد شد. در نظر داشته باشید که حساسیت این دستگاه در ظرفیت ۵۰ کیلوگرم ۲ و ۵ گرم می باشد.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()