نکاتی که در هنگام خرید دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی باید رعایت کنید

در هنگام خرید دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اندازه تیغه
  • سرعت برش
  • عمق برش

مدل های مختلف این دستگاه در موارد ذکر شده با یکدیگر متفاوت هستند که با توجه به نوع کاربردی که از آن ها انتظار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی

قیمت دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی  را فاکتورهای متعددی تعیین می کنند و مقدار آن ثابت نیست. کابان تجهیز مفتخر است که انواع متنوع و مختلف این دستگاه را برای رفع نیاز مشتریان خود عرضه و ارائه کند.

دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی مجهز به میزی با ابعاد مناسب برای کار و چرخش راحت گوشت بوده که در پایه های میز چرخ هایی برای حمل راحت تر دستگاه در نظر گرفته اند. همچنین برای افزایش ایمنی در حین کار ترمز هایی در چرخ های آن ایجاد کرده که از تکان و لق زدن میز در حین کار جلوگیری می کند. تمام بدنه و اتصالات این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. استیل ضد زنگ فلزی مقاوم در برابر خوردگی محسوب می شود.

خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر امگا موسوی

برای خرید دستگاه اره استخوان بر به سایت کابان تجهیز مراجعه کنید. انواع مختلف ارائه شده در سایت را با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به میزان بودجه و ویژگی هایی که از آن انتظار دارید، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر در انتخاب و  خرید دستگاه اره استخوان بر مردد هستید با کارشناسان فروش کابان تجهیز مشورت کنید که در نهایت با توجه به ویژگی های مورد نظرتان، انتخابی صحیح را داشته باشید. کابان تجهیز مدل های مختلف دستگاه اره استخوان بر را به فروش می رساند که به صورت حضوری یا آنلاین امکان خرید آن ها وجود دارد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()