با وجود حرف و حدیث های زیادی که در رابطه با انواع مختلف فست فودها از جمله سوسیس و کالباس وجود دارد، این نوع مواد غذایی هنوز نیز طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. تولید کنندگان مواد اولیه فست فودها نیز همواره در تلاش هستند که کیفیت این نوع مواد غذایی را به منظور حفظ سلامتی مصرف کننده افزایش دهند. کالباس یکی از مواد غذایی مورد استفاده در فست فودها و آشپزخانه های صنعتی است. استفاده از این ماده غذایی نیاز به دستگاه کالباس بر را نیز ایجاد کرده است. در ادامه با دستگاه کالباس بر بیشتر آشنا خواهید شد.

کاربرد دستگاه کالباس بر

در زمان های گذشته که استفاده از دستگاه های الکترونیکی در آشپزخانه های مرسوم نبود، برش حرفه ای کالباس، گوشت و سبزیجات یکی از هنرهای آشپزها بود.

دستگاه های کالباس بر برای برش کالباس و گوشت در آشپزخانه های صنعتی و فروشگاه ها مورد استفاده قرار
می گیرند. با استفاده از این نوع دستگاه ها، قطعات کالباس و گوشت با اندازه های منظم تر تهیه می شوند.

انواع دستگاه کالباس بر

دستگاه کالباس بر ممکن است از نوع دستی یا الکترونیکی باشند. در دسته بندی دیگری دستگاه های کالباس بر به دو نوع فروشگاهی و صنعتی تقسیم می شوند. کالباس برهای صنعتی این قابلیت را دارند که تا ۸۰ ساعت بدون وقفه کار کنند. در برخی انواع این دستگاه ها، در کنار کالباس بر، دستگاه بسته بندی نیز دارند که کالباس ها پس از برش وکیوم شوند.

کالباس بر های فروشگاهی قابلیت کار بی وقفه در این بازه زمانی را ندارند؛ اما ظرفیت این نوع دستگاه ها برای فروشگاه کافیست. برخی از انواع کالباس برهای فروشگاهی دارای ترازو نیز هستند.

کالباس برها بر اساس اندازه تیغه ها نیز دسته بندی می کنند. تیغه های کالباس برها از اندازه ۲۰ سانتی متر تا ۳۵ سانتی متر است. معمولا تیغه های بالاتر از ۲۵ سانتی متر برای کالباس برها مناسب تر هستند. کالباس برهای صنعتی با تیغه های بزرگ تر از ۳۵ نیز وجود دارند که برای حجم کارهای بالاتر استفاده می شوند. کالباس برهای خانگی با ابعاد کوچک تر برای حجم های کاری خیلی پایین نیز در بازار موجود هستند.

به نظر شما قیمت کالباس بر چقدر است؟

قیمت خرید دستگاه کالباس بر مانند خرید کالباس بر صنعتی نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی و تجهیزات آشپزخانه ای بستگی به کیفیت آن دارد. بهترین دستگاه کالباس بر تولید کشور ایتالیاست. قیمت کالباس بر ایتالیایی نسبت به تولیدات سایر برندها گران تر است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()