به دلیل افزایش تقاضا نسبت به غذاهای فست فودی در صنایع تجهیزات آشپزخانه ای دستگاه های کالباس بر صنعتی از مهم ترین دستگاه ها محسوب می شوند.

در این میان آنچه که اهمیت دارد نیاز مشتریان است که کدام نوع از انواع دستگاه های کالباس بر را انتخاب
می کنند؛ اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این دستگاه یکی از تجهیزات پرکاربرد برای برش انواع ژامبون ها و کالباس ها در مراکز و واحدهای مرتبط نیز محسوب می شود.

در این نوشتار هر آنچه که برای تهیه این دستگاه احتیاج دارید را به شما می گوییم که خریدی بدون دغدغه از کابان تجهیز داشته باشید. لطفا با ما همراه شوید.

معرفی و کاربرد دستگاه کالباس بر صنعتی

این دسته از کالباس برها دستگاه های بسیار بزرگی هستند که قابلیت برش دادن حجم چشم گیری از ژامبون و کالباس و محصولات پروتئینی مرتبط را در کوتاه ترین زمان دارند. مهم ترین کارکرد این دستگاه تسریع در برش ها با حجم بسیار بالاست،  کالباس برهای صنعتی ساعت های متوالی و بدون وقفه عمل برش را انجام  می دهد، بدون آنکه عملکرد آن دچار مشکل شود. حتی در بعضی از مجموعه ها یک دستگاه بسته بندی را در کنار دستگاه قرار می دهند تا به محض برش دادن آنها را بسته بندی کند. در بعضی مدل ها برش ها به همراه اندازه گیری و بسته بندی انجام می شود. به دستگاه کالباس بر صنعتی اسلایسر کالباس یا دستگاه برش کالباس هم می‌گویند

قطر تیغه دستگاه کالباس بر صنعتی در مقایسه با انواع دیگر این دستگاه بزرگ تر است که همین ویژگی باعث شده که قادر به برش انواع کالباس با قطر بزرگ باشد.

واحدها و مراکزی همچون کارخانه‌‌های تولیدی محصولات پروتئینی، فست‌فود‌ها و رستوران‌ها، هتل‌ها، تالارهای پذیرایی و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای از جمله مراکزی هستند که اقدام به خرید دستگاه کالباس بر از کابان تجهیز می کنند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()