مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی

اگر در برنامه غذایی خود از محصولات فرآوری شده پروتئینی به ویژه کالباس و ژامبون استفاده زیادی می‏کنید، دستگاه کالباس بر خانگی یکی از مهم ترین نیازهای شماست.

بدین ترتیب از این پس مواد غذایی خود را در داخل منزل به شکلی که می خواهید برش بزنید . همراه برش زن کالباس ، نگهدارنده محافظی با قابلیت حرکت بر روی سطح وجود دارد که امکان استفاده از دستگاه برای برش مواد غذایی به شکلی راحت و ایمن را برای شما محیا می کند ، بدون اینکه به انگشتان دست شما آسیبی برسد . سطح نگهدارنده دارای تعداد زیادی خار جهت حفظ مواد غذایی در حین برش می باشد .

دستگاه برش کالباس خانگی، محصولی جدید و بسیار کاربردی جهت استفاده در آشپزخانه است. این دستگاه با استفاده از برق کار می کند و دارای تیغه فلزی ضد زنگ که از آن می توان جهت برش نان، کالباس، کلم، پنیر و ... . استفاده نمود، برش زن کالباس خانگی صفحه ای با قابلیت تاشو دارد که امکان اشغال فضای کمتر جهت سهولت در نگهداری را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان تنظیم ضخامت برش توسط دستگاه اشاره نمود.

ابتدایی ترین ویژگی این محصول شکل ظاهری آن بوده ، شاید تصور کنید نگهداری از این دستگاه در منزل کار دشواری است ، چراکه نیاز به فضای زیادی دارد ، اما اینگونه نیست . صفحه برش زن قابلیت جمع شونده دارد، بدین ترتیب در زمان جمع آوری ، دو سطح به شکل تاشو بر روی هم قرار می گیرند و فضایی به مراتب کمتر را اشغال می کنند . برای تمیز کردن تیغه نیز به راحتی می توانید آن را از دستگاه جدا کنید. خرید دستگاه کالباس بر را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

ویژگی های دستگاه کالباس برهای خانگی

دستگاه های کالباس بر خانگی محصولی با طراحی نوین و بسیار کاربردی که به وسیله آن مواد غذایی مختلفی را بنا به نیاز خود به صورت ورقه ای برش بزنید این دستگاه به موازات خود از ویژگی های خاصی برخوردار است:

  • طراحی نوین و کاربردی
  • عملکرد با استفاده از برق
  • دارای تیغه فلزی ضد زنگ
  • مجهز به سوئیچ محافظ جهت ایمنی بیشتر
  • دارای نگهدارنده محافظ برای ایمنی انگشتان دست شما
  • صفحه جمع شو جهت نگهداری ساده تر
  • قابلیت جدا شدن قطعات دستگاه جهت سهولت در شست و شو
  • امکان تعیین ضخامت برش مواد غذایی
  • مناسب جهت برش کالباس ، پنیر ، نان ، کلم ، سیب زمینی ، هویج و…. .

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()