با توجه به افزایش مصرف فست فود و اقبال زیاد مردم به غذاهای آماده در سراسر جهان، نیاز به مواد اولیه‌ی مورد نیاز این غذاها بیش از پیش شده است و به همین دلیل بیشتر رستوران‌ها، فست فودها و فروشگاه‌های پروتئینی نیاز دارند که با سرعت بیشتری مواد اولیه‌ی خود از جمله کالباس و ژامبون را آماده کنند.

به همین منظور، امروزه تجهیزات فست فودی مختلفی از جمله دستگاه کالباس بر ساخته شده‌اند تا علاوه بر افزایش سرعت کار، کیفیت غذاها را نیز بالا ببرند.

 در این میان انواع دستگاه‌های کالباس بر فروشگاهی بنا به کارکردهای خاص خود طراحی شده است که در این مقاله به بررسی دستگاه کالباس بر فروشگاهی می پردازیم. 

معرفی و کاربرد کالباس بر فروشگاهی

کالباس بر فروشگاهی بر اساس نوع کاربرد تعریف می شود. کالباس بری را فروشگاهی می نامند که تیغه اش اندازه مشخصی داشته باشد و موتورش برای برش دادن حجم متوسطی از کالباس یا پنیر پیتزا تعبیه شده باشد.

کالباس بر فروشگاهی را تقریبا تمامی ما در فروشگاه های مواد پروتئینی یا سوپرمارکت ها دیده ایم کالباس بر فروشگاهی را با اندازه تیغه اش مشخص می کنند و از اندازه 27.5 تا 35 سانتیمتر را شامل می شود؛ تیغه 35 سانتیمتری را باید جزء کالباس برهای صنعتی قلمداد کرد. این دستگاه رایج ترین نوع این محصول است و برای استفاده هایی با حجم معمولی کاربرد دارد. این کالباس برها توان برش مداوم و زیاد را ندارند و چنانچه فشار زیادی به سبب برش بر روی آنها وارد شود، دچار سوختگی موتور می شوند. فروش دستگاه کالباس بر توسط کابان تجهیز انجام می گیرد. 

کالباس بر فروشگاهی در مقایسه با انواع کالباس بر ها خصوصا کالباس برهای صنعتی ظرفیت‌های محدودتری داشته که برای فروشگاه‌ها کافی است. از کالباس برهای دستی فروشگاهی معمولا به صورت مقطعی استفاده می‌شود. برخی از مدل‌های این دستگاه‌ها مجهز به ترازوی دیجیتال برای اندازه‌گیری وزن برش‌های کالباس و ژامبون نیز هستند.

انواع کالباس برهای فروشگاهی

عموم دستگاه های کالباس بر به فروشگاهی وصنعتی تقسیم می شود و دستگاه های کالباس بر فروشگاهی به  چند دسته دستی، اتوماتیک، خودکار، ترازودار تقسیم می شود. کالباس بر فروشگاهی متداول ترین نوع در میان کالباس برها به حساب می آید. قطر تیغه که یکی از شاخص های مورد نظر بسیاری از خریداران است.

اغلب خریداران دستگاه کالباس بر، فروشندگان مواد پروتئینی و فروشگاه ها هستند و چندین مدل از کالباس بر فروشگاهی در سایت کابان تجهیز وجود دارد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()