فروشگاه تجهیزات - ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

در واقع این ترازو را می توان در اکثر مغازه ها مشاهده کرد زیرا بسیار با کیفیت و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. توجه داشته باشید که کمپانی محک این ترازو را بسیار ساده و زیبا طراحی کرده است به همین دلیل متقاضیان آن عموماً فروشگاه ها می باشند. در عین سادگی این ترازو بسیار کارآمد و حرفه ای می باشد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

دقت، سرعت و راحتی استفاده با ترازوی محک باعث شده است که بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل های گوناگون متقاضی خرید ترازوی محک باشند. عموماً مصارف این ترازو در مکان هایی مانند قنادی، میوه فروشی، سوپر مارکت و قصابی می باشد. البته داشتن یک نمایشگر سه ردیفه در این ترازوی فروشگاهی مزید بر علت شده است که در این مکان ها محبوب باشد.

فروشگاه تجهیزات - نمایشگر، دقت و ظرفیت ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

همانطور که اشاره شد نمایشگر این ترازو سه ردیفه می باشد و از نوع ال ای دی چراغی قرمز، با زاویه دید بسیار خوب و وضوح بالا می باشد. در نظر داشته باشید که این نمایشگر قادر است ارقامی مانند قیمت کل وزن، وزن و قیمت واحد را نمایش دهد.

به لحاظ ظرفیتی این ترازوی محک همانطور که از نامش می توان حدس زد ۵۰ کیلوگرم ظرفیت دارد. نکته قابل تأمل در خصوص ظرفیت ترازوها این است که به هیچ عنوان از ظرفیت قید شده توسط کمپانی سازنده بر روی محصول نباید بیشتر روی آن قرار داد زیرا به سرعت این ترازو از کالیبره خارج می شود. در ظرفیت ۵۰ کیلوگرمی این ترازو دقت آن حدود ۲ گرم می باشد، در واقع ۲ گرم در این ظرفیت وزنی عددی بسیار قابل تامل است و می توان به جرأت گفت که یکی از دلایل محبوبیت این ترازو حساسیت و دقت آن می باشد. در نظر داشته باشید که این دقت می تواند تغییر کند و کاربر قادر است آن را از ۲ به ۵ تغییر دهد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار ظاهری و بدنه ای ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

کمپانی محک این ترازو را در چهار رنگ تولید و عرضه کرده است، به همین دلیل سلایق گوناگون به راحتی می‌ توانند یکی از رنگ‌ های آن را برای هارمونی در محل کار خود انتخاب کنند. توجه داشته باشید که این ترازو دارای دو سینی تخت و لبه دار در جعبه خود می باشد و نسبت به مصارف کاربر قابل تعویض است. توجه داشته باشید که جنس سینی لبه داران استیل است اما جنس سینیه تخت این ترازو از پلاستیک ساخته شده است.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت ها و توانایی های ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

ترازوی محک ۵۰ کیلوگرمی قابلیت این را دارد که به چاپگر جانبی و رایانه متصل شود. در خصوص حافظه های این ترازو می توان به عدد ۱۰۰۰ برای حافظه غیر مستقیم و حدود عدد ۳۵ برای حافظه مستقیم اشاره کرد. از این حافظه ها می‌توان برای ثبت و درج اقلام و کالاهای مختلف استفاده نمود. یکی از امکانات قابل تامل این ترازو این است که به صورت همزمان می تواند به دو مشتری سرویس دهی کند.

یکی دیگر از امکانات این ترازو که می توان از آن در مکان های خاصی استفاده کرد قطعه شمار بودن ترازو می‌باشد، در واقع این قابلیت یعنی ترازو قادر است کالاهایی که دارای وزن یکسان می باشند را شمارش کند.

فروشگاه تجهیزات - دیگر قابلیتهای ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

از دیگر قابلیت های  خرید ترازوی پرینتر دار محک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای صفر کننده خودکار

دارای آلارم هشدار در زمان قرار دادن وزن بیشتر از مقدار مجاز

دارای یک عدد باتری پشتیبان که قابلیت شارژ داخلی دارد

دارا بودن پلاستیک فشرده ABS در بدنه.

توجه داشته باشید که این ترازو دارای ۲ سال گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش می باشد.

فروشگاه محک گستر

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()