فروشگاه محک گستر - ظرفیت و حساسیت باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

همانطور که از نام این باسکول محک می توان حدس زد دارای ظرفیت معادل ۳۰۰ کیلوگرم می باشد. در واقع سینی این دستگاه از مدل ۲۰۰ کیلوی آن بزرگتر است. در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم این باسکول قادر است حساسیتی ۲۰ گرمی داشته باشد، کمینه توزین در این باسکول حدود ۲۰۰ گرم می باشد.

فروشگاه محک گستر - درباره لودسل باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

این باسکول محک دارای یک لودسل می باشد که این لودسل را کمپانی cas که یک کمپانی معروف کره ای می باشد ساخته است. همانطور که مستحضر هستید این کمپانی کره ای در زمینه ساخت حسگر های توزین یا همان لودسل ها بسیار توانمند عمل کرده است و در دنیا کاملا معروف و مشهور می باشد.

فروشگاه محک گستر - نمایشگر باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

این باسکول ثابت محک دارای یک نمایشگر ال ای دی دو تکه می باشد، این باسکول به وسیله این نمایشگر ال ای دی قادر است قیمت کل قیمت و وزن را به کاربر با اعداد قرمز رنگ نمایش دهد. وضوح نمایش در این ال ای دی بسیار بالا است.

فروشگاه محک گستر - اتصالات باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

این باسکول می‌ تواند به دستگاه های جانبی مانند رایانه و چاپگر جانبی متصل شود. همچنین دارای قابلیت شبکه بی سیم وای فای نیز می باشد به همین جهت این باسکول از بازدهی و کارایی قابل توجهی برخوردار است. کاربر می‌تواند توسط قابلیت اتصال به چاپگر این باسکول فرآیند چاپ فاکتور فروش را انجام دهد، همچنین کاربر با اتصال به رایانه قادر خواهد بود اطلاعات کالا های وزن شده را در رایانه ذخیره نماید. استفاده از قابلیت بی سیم یا همان وای فای در این باسکول کاربر را قادر می سازد که به شبکه ترازو و باسکول های دیگر متصل شود.

فروشگاه محک گستر - سایر قابلیت های باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

یکی دیگر از قابلیت های حائز اهمیت در این باسکول کارکرد های پارسنگ آن برای توزین وزن خالص کالا می باشد، همچنین این ترازو قادر است برای ظرفیت‌ های بیش از حد توان باسکول آنها را به صورت چند مرحله ای توزین نماید.

این دستگاه قادر است اقلامی که دارای یک وزن واحد می باشند را شمارش نماید.

با توجه به قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه می توان زمینه بازدهی آن را بسیار گسترده عنوان نمود.

فروشگاه محک گستر:

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا خرید ترازو به صورت اینترنتی بسیار همه گیر شده اند، اما باید در نظر داشته باشید که به تمامی سایت ها در این زمینه نمی توان اعتماد داشت و پیدا کردن یک سایت معتبر و امن برای خرید امری دشوار است. توصیه می کنیم که خرید های اینترنتی و غیر حضوری خود را در سایت اینترنتی فروشگاه محک گستر انجام دهید و تجربه یک خریده مطمئن و راحت را برای خود به ارمغان آورید.

در خصوص قیمت باسکول محک ثابت ۳۰۰ کیلوگرم مدل mds13000 باید اذعان کنیم که فروشگاه اینترنتی محک گستر قیمت بسیار مناسبی را برای آن در نظر گرفته است، این قیمت در حال حاضر در حدود ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان می باشد. همانطور که مستحضر هستید امروزه نوسانات قیمتی در کشور ما بسیار زیاد می باشد، بنابراین برای کسب قیمت واحد این باسکول حتماً باید به فروشگاه اینترنتی محک گستر مراجعه نمایید و قیمت آنلاین و بروز این دستگاه را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این مرکز خرید دارای تجهیزات اورجینال و اصلی می باشد و در این خصوص باسکول مذکور را با ۲۴ ماه گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش به خریداران ارائه می کند.

فروشگاه محک گستر

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()