فروشگاه محک گستر - درباره ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

ترازوی محک مذکور در زمره ترازو های فروشگاهی قرار دارد، این ابزار در دسته ترازو های علمک دار کمپانی محک قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که ترازو محک ۳۵ کیلویی مورد بحث ما دارای یک چاپگر داخلی نیز می باشد که توسط این چاپگر قادر به چاپ فاکتور برای مشتری است. بی تردید این قابلیت در فروشگاه های متعددی مورد نیاز است، توسط همین قابلیت کاربر می تواند اطلاعاتی نظیر آدرس، تلفن فروشگاه، مبلغ خرید، نام محصول یا کالا را بر روی رسید مشتری درج کند.در این خصوص می‌ توانیم یکی از مراکز بسیار مطرح در زمینه فروش این ابزار مفید را به شما معرفی کنیم، فروشگاه محک گستر یک فروشگاه اینترنتی می باشد که دارای تمامی برند های مختلف ترازو و باسکول می باشد.

فروشگاه محک گستر - سرعت چاپ ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

سرعت چاپ در این دستگاه ۴ خط بر ثانیه می باشد و دارای پهنای کاغذی معادل با ۴۸ کاراکتر است.

فروشگاه محک گستر - ظرفیت و حساسیت ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد دارای ظرفیت ۳۵ کیلوگرمی است، در نظر داشته باشید که در این ظرفیت دستگاه قادر است حساسیتی ۲ گرمی داشته باشد.

فروشگاه محک گستر - قابلیت های ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

در خصوص قابلیت های توزین در ترازوی محک ۳۵ کیلویی می توان به قابلیت پارسنگ اشاره نمود، همچنین این ترازو قادر است اقلام غیر وزنی را نیز محاسبه نماید.

از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به سرویس دادن همزمان به 3 مشتری اشاره کرد.

فروشگاه محک گستر - اتصالات و حافظه ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

این ترازو قادر است به چاپگر جانبی و رایانه متصل شود و تمامی اطلاعات کالا را که توسط حافظه‌ های مستقیم و غیرمستقیم خود ثبت کرده است به این دستگاه ها انتقال دهد.

این دستگاه دارای دو حافظه می باشد، این دو حافظه به شرح زیر است:

حافظه مستقیم در حدود ۳۵ عدد

حافظه غیر مستقیم در حدود ۱۰۱۵ عدد.

فروشگاه محک گستر - منبع تغذیه ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

کمپانی محک ترازوی محک ۳۵ کیلویی را مجهز به منبع تغذیه برق شهری کرده است به همین دلیل مصارف آن بسیار گسترده است. در نظر داشته باشید که کمپانی محک برای مواقع قطعی برق یک باتری پشتیبان داخلی در این ترازو تعبیه نموده است که به وسیله آن کاربران قادر است در این مواقع از ترازو در ساعات متمادی استفاده نماید.

فروشگاه محک گستر - سایر موارد ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap:

از دیگر موارد در نظر گرفته شده برای این ترازو می‌توان به رنگ بندی آن اشاره نمود و در واقع این ترازو دارای سه رنگ مختلف می باشد که خریداران می توانند خرید باسکول و ترازو هر کدام از این رنگ ها را نسبت به دکوراسیون و یا رنگ بندی مکان های مورد نظر خود انتخاب نمایند.

چنانچه ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل Mds15000Ap را از فروشگاه محک گستر تهیه نمایید می توانید آن را همراه با گارانتی ۲۴ ماهه دریافت کنید. در نظر داشته باشید که در هنگام خرید این محصول اقلامی همراه با آن می باشند، این اقلام عبارت است از:

سینی لبه دار (به صورت سفارشی)

کابل برق

دفترچه راهنما.

فروشگاه محک گستر:

فروشگاه محک گستر یکی از مراکز اینترنتی است که دارای قیمت های بسیار معقول و مناسب می باشد، توجه داشته باشید که قیمت این ترازو در این فروشگاه اینترنتی در حدود ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان می باشد. البته لازم به ذکر است که امروزه کشور ما دچار نوسانات شدید قیمتی می باشد بنابراین برای کسب قیمت واحد باید به صورت آنلاین به این فروشگاه مراجعه شود.

فروشگاه محک گستر

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()