فروشگاه تراز ایران - درباره چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

چرخ گوشت قصابی مذکور ساخت کشور ایران است و یکی از افتخارات کمپانی امگا ایران می باشد. به لحاظ قابلیت و کارایی این چرخ گوشت درست مشابه نمونه تی اس ۳۲ است، تنها وجه تمایز بین این دو چرخ‌ گوشت جنس بدنه آن ها می باشد.

فروشگاه تراز ایران - جنس بدنه و تراز ایران داخلی چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

جنس بدنه چرخ گوشت قصابی رومیزی امگا در مدل مذکور از آلیاژ استیل ساخته شده است، در واقع بدنه چرخ گوشت قصابی تمام استیل است به همین جهت به لحاظ زیبایی جلوه خیره کننده ای دارد و بسیار راحت با محیط های گوناگون هارمونی پیدا می کند.

در خصوص تراز ایران داخلی اشاره می کنیم به گلویی این چرخ گوشت که از فولاد ضد زنگ تولید شده است، به لحاظ بهداشتی وزارت بهداشت این فولاد ضد زنگ را تایید کرده است.

باید اضافه کرد که تیغه و پنجره های موجود در این چرخ گوشت توسط کمپانی ایتالیایی ساخته شده است.

فروشگاه تراز ایران - میزان بازدهی امتیازات ساختار چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

چرخ گوشت امگا ایرانی بازدهی در حدود ۵۰۰ کیلوگرم گوشت را در هر ساعت دارا می باشد. همانطور که مستحضر هستید این بازدهی برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشد. در واقع مشاغل و کسب و کارهایی که به این میزان از گوشت چرخ کرده نیاز دارند می‌ توانند از این چرخ‌ گوشت استفاده کنند.

امتیاز دمونتاژ کردن تراز ایران این چرخ گوشت یکی از شاخص‌ های افتخار آمیز کمپانی امگا می باشد، در واقع گلویی این چرخ گوشت با یک اهرم باز و بسته می شود بنابراین به راحتی می توان قطعاتی که با گوشت در ارتباط هستند را شستشو کرد و موارد بهداشتی را رعایت نمود. همچنین پس از اتمام کار می توان گلویی را شستشو داده و در یخچال قرار داد و در روز بعد از آن استفاده کرد.

فروشگاه تراز ایران - امتیاز کلید معکوس در چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

چرخ گوشت مذکور دارای یک کلید معکوس می باشد این کلید زمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که گلویی دستگاه به دلیل گیر کردن گوشت و یا استخوان در آن متوقف شود، در این هنگام با اعمال این کلید می توان چرخش گلویی چرخ گوشت را برعکس کرد و به راحتی گیر را رفت نمود. در واقع این فرآیند بدون باز کردن گلوی امکان پذیر است و مزیت آن سرعت عمل بالا در حین کار می باشد.

فروشگاه تراز ایران - ایمنی کار با چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

بدیهی است که دستگاه‌ های صنعتی و نیمه صنعتی به دلیل توان و قدرت بسیار زیاد خطرات فراوانی در حین کار به وجود می‌ آورند، بنابراین رعایت نکات ایمنی برای کاربر و همچنین تراز ایران مورد استفاده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مطمئناً تراز ایران استاندارد می توانند سلامت کاربران را تا حد چشمگیری افزایش دهند. در خصوص این چرخ گوشت باید گفت که به لحاظ ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در حین کار به هیچ عنوان خطر خاصی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

فروشگاه تراز ایران - موارد استفاده و امتیازات چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE ۳۲:

همانطور که توضیح دادیم این چند روز قابلیت های بسیار زیادی دارد بنابراین می توان در موارد متعددی از آن استفاده نمود. به عنوان مثال قصابی ها، آشپزخانه ها، رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه و پخت غذا و غیره به راحتی می‌توانند از این چرخ‌ گوشت کارآمد و مفید استفاده کنند. خرید چرخ گوشت صنعتی را از سایت انجام دهید.

در نظر داشته باشید که یک مورد حائز اهمیت در خصوص استفاده از تراز ایران برقی و مکانیکی گارانتی و ضمانت نامه آنها می باشد، در این خصوص چرخ گوشت قصابی امگا در سایت اینترنتی فروشگاه تراز ایران دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش می باشد.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()