فروشگاه تراز ایران - بازدهی پوزیشن چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

این چرخه گوشت در واقع مصارفی گوناگون دارد اما عموماً در قصابی ها از آن استفاده می شود. کارکرد این دستگاه چرخ گوشت تسمه ای بالغ بر ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. این میزان بازدهی و پوزیشن ایستاده آن به راحتی برای فضا های نیمه صنعتی و صنعتی مناسب می باشد. در واقع قد این چرخ گوشت تسمه ای ۱ متر است و به همین جهت در فضاهای کوچک و بزرگ قابل استفاده می باشد. در نظر داشته باشید که به استثنای قصابی ها و رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه های نیمه صنعتی و غیره نیز به سادگی می‌ توانند برای مصارف خود از این دستگاه مفید بهره گیری کنند.

فروشگاه تراز ایران - ساختار بدنه چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

به استثنای مشاغلی که ذکر شد کبابی ها نیز می‌توانند از این دستگاه به راحتی استفاده کنند، همانطور که مستحضر هستید در کبابی ها به استثنای چرخ کردن گوشت چرخ کردن پیاز نیز انجام می گیرد. ساختار تسمه ای این چرخ گوشت تسمه ای باعث می شود که به هیچ عنوان بوی بد پیاز به واسه ماندگاری آب پیاز درون دستگاه وجود نداشته باشد. البته در نظر داشته باشید که برای چرخ کردن موادی که دارای آب هستند مانند پیاز حتماً باید از چرخ گوشت های تسمه ای مدل تسمه ای استفاده شود تا به هیچ عنوان آب مواد غذایی در تماس با موتور دستگاه نباشد و این موضوع فقط در چرخ گوشت های تسمه ای امکان پذیر است.

کمپانی فولاد غرب بدنه این دستگاه را از استیل ساخت است، این استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم می باشد و همچنین می توان با استفاده از این امتیاز فرآیند شستشو و بهداشت را در دستگاه به نحو شایسته انجام داد.

درخصوص گلویی این دستگاه باید اشاره کنیم که توسط یک اهرم به بدنه چرخ گوشت تسمه ای محکم می‌شود و همینطور می توان به وسیله همین اهرم آن را از بدن آزاد کرد بنابراین این ویژگی دمونتاژ و مونتاژ کردن گلویی، باعث می شود فرآیند شستشو و بهداشت بهتر انجام شود و پس پس از شستشو و پایان کار می‌توان تا کارکرد بعدی گلویی را درون یخچال قرار داد و به این ترتیب از نفوذ میکروب‌ ها بر روی آن جلوگیری کرد.

فروشگاه تراز ایران - وزن و موتور چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

وزن این دستگاه حدود ۷۵ کیلوگرم می باشد. البته در نظر داشته باشید که چرخ گوشت تسمه ای مذکور دارای چهار چرخ و پایه های بلند است بنابراین جابجایی در فضا های فروشگاهی و صنعتی کاملاً با سهولت امکان پذیر می باشد. یک موضوع دیگر در خصوص پایه های این چرخ گوشت تسمه ای این است که قابلیت دمونتاژ و مونتاژ را دارا می باشند، بنابراین به صلاحدید کاربر می توان پایه ها را از چرخ گوشت تسمه ای جدا کرد و چرخ گوشت تسمه ای را در محل دلخواه قرار داد و از آن استفاده کرد. این یک ویژگی بسیار جالب و پر کاربرد است. خرید چرخ گوشت صنعتی را از تراز ایران انجام دهید.

موتوری که در این دستگاه تعبیه شده است از یک تسمه برای کارکرد چرخ گوشت تسمه ای بهره میگیرد و برخلاف مدل های گیربکسی به راحتی می توان مواد آبدار را با آن چرخ کرد و نگران صدمه زدن آب به موتور دستگاه نبود.

قدرت این موتور ۲ اسب بخار می باشد و معیار عددی آن بر حسب کیلو وات ۱.۴۹ کیلو وات است.

فروشگاه تراز ایران - تیغه و منبع تغذیه چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

تیغه ای که در این دستگاه به کار گرفته شده است دارای سایز ۳۲ می باشد، در واقع قطر تیغه چرخ گوشت تسمه ای ۹ سانتیمتر است.

این چرخ گوشت تسمه ای قادر است از برق شهری یا همان برق تک فاز تغذیه کند و همین این امر باعث می‌شود که مصارف این چرخ گوشت تسمه ای نامحدود باشد. این دستگاه دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش نیز می باشد.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()