کالباس بر پارس برش در ۳ مدل وجود دارد، این ۳ مدل عبارت است از:

کالباس بر پارس برش دستی

کالباس بر پارس برش برقی

کالباس بر پارس برش نیمه برقی.

در ادامه قصد داریم یکی است مدل های کالباس بر پارس برش را به علاقه مندان معرفی کنیم، امیدواریم از مطالب عنوان شده استفاده کنید.

فروشگاه تراز ایران - درباره  کمپانی کالباس بر پارس برش:

کالباس بر پارس برش محصول تولیدی یک کمپانی ایرانی است و با مونتاژ کردن لوازم های کالباس بر از کمپانی های بسیار مطرح اروپایی توانسته است یک محصول بی نظیر را جمع آوری کند و به بازار عرضه نماید. در واقع کمپانی مذکور تولید و برند آن را با نام پارس برش عرضه می کند. اگر بخواهیم برخی از شرکت های سازنده قطعات آن را معرفی کنیم می توانیم به موتور بلژیکی آن در وهله اول اشاره کنیم در وهله بعدی تسمه شیار این کالباس بر است که در کشور آلمان ساخته شده است. تیغه برش کالباس بر از یک کشور ایتالیایی وارد شده است، بنابراین همانطور که مستحضر هستید این دستگاه تماماً از قطعات با کیفیت و اروپایی ساخته شده است و کمپانی پارس برش یک محصول با کیفیت را در اختیار خریداران قرار داده است. در نظر داشته باشید که به لحاظ قیمتی این محصول یک قیمت رقابتی دارد، در واقع بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

فروشگاه تراز ایران - کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵:

کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵ دارای تیغه ۲۷۵ میلی متری می باشد، در واقع سایز این تیغه ۲۷.۵ سانتی متر است. البته این کالباس بر دارای یک مدل دیگر نیز می باشد که در این مدل تیغ های ۲۵ سانتیمتری به کار رفته است، بی تردید این دو محصول تولیدی در زمره کالباس بر های فروشگاهی جای دارند.

فروشگاه تراز ایران - ساختار بدنه ای کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵:

در بدنه این کالباس بر یک آلیاژ بسیار معروف با نام آلومینیوم آنودایز ز به کار رفته است، این جنس دارای مزایا و امتیازات زیادی است. به عنوان مثال خورندگی و ساییدگی در این دستگاه نزدیک به صفر است. در نظر داشته باشید که این آلومینیوم آنودایز به لحاظ پروتکل های بهداشتی کاملا امن می باشد زیرا مواد غذایی مانند گوشت به بدنه آن نمی چسبد و ایجاد آلودگی نمی‌کند. همانطور که اطلاع دارید این دستگاه دائماً با مواد پروتئینی و گوشتی سر و کار دارد بنابراین بهت خُرده ها و تکه های گوشت بر روی بدنه باقی خواهد ماند اما آلومینیوم آنادایز به گوش اجازه چسبیدن به ساختار آن را نمی دهد.

فروشگاه تراز ایران - طرز کار و عملکرد کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵:

فرایند برش کالباس در کالباس بر به صورت دستی انجام می شود، فرایند برش بدین شکل صورت می گیرد که کاربر کابین متحرکه کالباس بر را جلو و عقب می کشد در این زمان تیغه کالباس بر کالباس را برش می دهد، همین باعث می‌شود که مصارف این دستگاه عموماً در خرده فروشی ها و فروشگاه ها باشد.

فروشگاه تراز ایران - موتور کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵:

موتوری که در این دستگاه تعبیه شده است دارای قدرت ۱۸۰ واتی می باشد. اگر بخواهیم آن را با واحد اسب بخار عنوان کرد می توانیم به عدد ۰.۲۴ اسب بخار اشاره کرد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد موتور این دستگاه ساخت کشور بلژیک است و بسیار با کیفیت و با دوام می باشد. در خصوص بکارگیری نیروی موتور، این دستگاه از یک تسمه استفاده می کند. خرید کالباس بر دستی را از سایت تراز ایران انجام دهید.

فروشگاه تراز ایران - وزن و امکانات دیگر کالباس بر پارس برش مدل ۲۷۵:

عموماً این دستگاه ها وزن آنچنان سنگین ندارند و بر روی پیشخوان مغازه ها قرار می گیرند، در رابطه با وزنه این دستگاه می‌ توان به وزن ۱۸ کیلوگرم اشاره کرد.

از امکاناتی که این دستگاه دارد می‌ توان به دارا بودن سنگ تیز کن خودکار آن اشاره نمود، پوزیشنی که این سنگ تیز کن در آن قرار دارد دقیقا در راس تیغ می باشد به همین جهت در حین گردش تیغه، فرآیند تیز کردن آن صورت می گیرد.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()