تعمیر کالباس بر در فروشگاه تراز ایران - موارد گزارش شده در تعمیر کالباس بر:

یکی از مواردی که بسیار به مراکز تخصصی گزارش می شود تیز کردن تیغه کالباس بر است. در واقع یکی از شایع‌ ترین مشکلات برای صاحبان این دستگاه این موضوع می باشد، در نظر داشته باشید که در این خصوص عموماً کمپانی های سازنده کالباس بر دستگاه را به سنگ تیز کن تجهیز کرده اند. البته لازم بذکر است که استفاده از این سنگ تیز کن ابتدا باید توسط یک فرد متخصص از طرف نمایندگی تعمیر کالباس بر انجام شود و چنانچه صاحب دستگاه توانست فرایند تیز کردن را فرا بگیرد می تواند دفعات بعد شخصاً این کار را انجام دهد. در واقع فروشگاه تراز ایران به استثنای فروش تجهیزات مختلف و دستگاه های گوناگون دارای بخشی در زمینه تعمیر کالباس بر نیز می باشد، این فروشگاه دارای پرسنل بسیار مجرب و آموزش دیده است و همچنین تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده برای تعمیر کالباس بر همگی همسو با فناوری روز دنیا تهیه شده اند تا به بهترین شکل بتوانند دستگاه های مختلف کالباس بر را تعمیر کنند.

تعمیر کالباس بر در فروشگاه تراز ایران - مشکلات موتور در کالباس بر ها:

یکی دیگر از موارد شایع سوختن و یا نیم سوز شدن موتور در دستگاه مذکور می باشد. در نظر داشته باشید که این اتفاق در دو صورت امکان دارد پدید آید، این دو صورت عبارت است از:

فشار نامتعارف به دستگاه

رسیدن آب در هنگام شستشوی موتور دستگاه.

البته امکان اتصالی و یا مسائل دیگر نیز وجود دارد که این احتمالات در مکان های کسب و کار کمتر اتفاق می افتد.

در رابطه با فشار نامتعارف باید گفت که به هیچ عنوان نباید به دستگاه در حین کار فشار آورد و همیشه توجه داشت که دستگاه بسیار راحت کار خود را انجام دهد.

نکته دوم در خصوص موتور دستگاه این است که در هنگام شستشو و تمیز کردن کالباس بر طوری این کار را انجام دهید که به هیچ عنوان آب نزدیک موتور نرسد.

تعمیر کالباس بر در فروشگاه تراز ایران - موارد مرسوم در خصوص تعمیر کالباس بر:

مطمئناً هر دستگاه که دارای ایراد و مشکل باشد با یک سری از علائم همراه خواهد بود. صاحبان دستگاه باید در نظر داشته باشند که با دقت به این مسائل توجه کنند تا بتوانند از آسیب‌ های جدی تر به دستگاه خود جلوگیری به عمل آورند. بهتر است در زمینه تعمیر کالباس بر اطلاعات فنی خود را بالا ببرید تا بتوانید با هر تغییر حالت دستگاه سریعاً متوجه آن شوید و موضوع را به متخصصان مربوطه گزارش کنید. در ادامه برخی از علائم هایی که احتمال وجود داشتن آنها در دستگاه کالباس بر بسیار زیاد است را بازگو می کنیم. پس از مشاهده این علائم حتماً باید به نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز مراجعه شود، این علائم ها عبارت است از:

مشکل دار بودن تیغه کالباس بر،

مشکل دار بودن موتور کالباس بر و یا از کار افتادگی آن،

ایراد داشتن دسته صندلی کالباس بر و یا سرویس کردن دسته،

مشکل دار بودن حلزونی کالباس بر و یا تعویض کردن آن،

مشکل دار بودن بخش برش در کالباس بر (این اتفاق ممکن است با کج بریدن کالباس مشاهده شود).

توجه داشته باشید که با مشاهده کردن هر کدام از موارد مذکور به سرعت با نمایندگی و یا فروشگاه تراز ایران تماس حاصل کنید تا سریعاً پرسنل این مرکز مشکل را برطرف کنند. خرید کالباس بر دستی را از سایت تراز ایران انجام دهید.

تعمیر کالباس بر در فروشگاه تراز ایران - نوسانات برقی:

برخی از مناطق که از دستگاه کالباس بر استفاده می کند دارای نوسانات شدید برقی می باشند. توجه داشته باشید که نوسانات برق می تواند به مرور موتور دستگاه را از بین ببرد، شاید در نگاه اول این موضوع مهم نباشد اما حتماً آن را جدی بگیرید و توسط یک محافظ برق مشکل را حل کنید.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()