فروشگاه تراز ایران - دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

دستگاه بارکد زن پوزتک را می توان چاپگری بسیار کارآمد و کاملاً مدرن دانست. دستگاه بارکد زن قادر است در چاپ مدل های مختلف لیبل، بارکد، برچسب روی مدل های گوناگون کاغذ پیچ یا همان ریبون سازگاری بالا داشته باشد. در واقع دستگاه بارکد زن قادر است روی ریبون هایی مانند ریبون های پلاستیکی، ریبون های متال و ریبون های کاغذی فرایند چاپ را اعمال کند.

فروشگاه تراز ایران - مصارف دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

همانطور که اشاره شد دستگاه بارکد زن قدرت چاپ بسیار بالایی دارد بنابراین می توان در مکان های گوناگون از آن برای مصارف گسترده استفاده کرد. در نظر داشته باشید که مصارف دستگاه بارکد زن مکان هایی هستند مانند انبار ها، کارگاه ها، فروشگاه ها، اداره جات، ارگان های مختلف و غیره. فروش دستگاه بارکد زن از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه تراز ایران - شکل ظاهری طرز استفاده از دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

در واقع دستگاه بارکد زن به لحاظ شکل ظاهری تقریباً مشابه دیگر چاپگر های بازار است و با کمی تفاوت می توان گفت که عموماً شبیه به بقیه چاپگر ها می باشد.

به لحاظ کارکرد دستگاه بارکد زن شیوه عملکردی ساده ای دارد، بنابراین کاربر به راحتی میتواند با دستگاه ارتباط برقرار کند و عملکرد پرسرعتی با آن داشته باشد. برای استفاده از دستگاه بارکد زن به هیچ گونه آموزشی نیاز نیست و صرفاً با چند بار استفاده از دستگاه قلق اصلی آن کاملاً به کاربر منتقل خواهد شد.

فروشگاه تراز ایران - مکانیزم عملکردی و سرعت چاپ دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

دستگاه بارکد زن بارکد زن با فرآیند حرارتی عملیات چاپ را انجام می دهد، بنابراین کیفیت چاپ آن مطلوب است. اما اگر بخواهیم برای کیفیت چاپ دستگاه بارکد زن معیار عددی قرار دهیم می توانیم به آن جایگاه dpi ۲۰۳ راه اهدا کنیم. در خصوص سرعت چاپ آن نیز می‌توان به سرعت ۱۰ سانتیمتر در ثانیه اشاره داشت.

فروشگاه تراز ایران - پورت ها و امکانات اتصال دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

دستگاه بارکد زن از دو پورت ارتباطی بهره می برد، این ۲ پورت عبارت است از:

پورت سریال

پورت usb.

دستگاه مذکور توسط این دو درگاه ارتباطی قادر است به دستگاه های جانبی دیگر متصل شود.

فروشگاه تراز ایران - قابلیت‌های نرم افزاری دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

دستگاه بارکد زن قادر است به وسیله درایو های خود بر روی تمام نسخه های ویندوز نصب شود و این امتیاز باعث گستردگی حوزه های فعالیتی آن خواهد شد، چرا که از طریق این امکان می‌ تواند برنامه های مختلف طراحی بارکد و لوگو را برای فرآیند چاپ به چاپگر انتقال دهد. بدیهی است که این امکان، تنوع در چاپ را افزایش خواهد داد.

فروشگاه تراز ایران - امتیازات دستگاه بارکد زن POSTEK مدل C168:

یکی از مزیت‌ های دستگاه بارکد زن پرینتر تشخیص دادن سایز لیبل می باشد، دستگاه این فرآیند را توسط دو حسگر انجام می دهد. در نظر داشته باشید که این امتیاز این امکان را فراهم می کند که پس از چاپ لیبل و تشخیص دادن آن، منطبق با سایز تعیین شده، فرآیند چاپ صورت گیرد. برای خرید دستگاه لیبل زن به سایت تراز ایران مراجعه کنید. 

یکی از امتیازات بسیار جالب و مفید دستگاه بارکد زن قرار دادن محفظه کاغذ پیچ یا همان رول در بیرون دستگاه چاپگر می باشد، این امتیاز باعث می شود کاربر بتواند رول های سنگین و حجیم را نیز به سادگی در محفظه کاغذ پیچ بارگذاری کند.

فروشگاه تراز ایران:

مرکز خرید اینترنتی تراز ایران آماده ارائه خدمات و عرضه اورجینال ترین دستگاه های بارکد زن به شما عزیزان می باشد، خریداران عزیز می توانند به این سایت مراجعه کنند و از قیمت های ویژه ی آن بهره مند گردند. در نظر داشته باشید که مناسب ترین قیمت ها را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()