خرید برچسب کاغذی از:

برچسب کاغذی از جمله اتیکت هایی است که بر روی موادی مانند مواد غذایی، کالا های تجاری، تجهیزات آشپزخانه ای، تجهیزات صنعتی، لوازم برقی، مبلمان، لوازم تحریر و غیره می توان نمونه هایی از آن ها را یافت. البته در نظر داشته باشید که  برچسب کاغذی عموماً مدل های دیگری نیز دارد. مدل هایی مانند برچسب های فلزی، برچسب های ضد آب، برچسب های پارچه‌ ای (برای صنایع پوشاک و فرش) و غیره.

از برچسب های کاغذی در مصارف زیادی استفاده می شود، مثلاً در در آزمایشگاه ها بر روی انواع ظرف های آزمایشی برچسب های کاغذی را می توان دید. برخی از این برچسب های کاغذی طوری ساخته می شوند که پس از کندن آنها از روی شیء مذکور به هیچ عنوان ردی از آنها باقی نمی ماند. برخی دیگر از برچسب های کاغذی وجود دارند که با کندن آنها بخش زیادی از برچسب بر روی محصول یا شیء مورد نظر باقی خواهد ماند. بی تردید این تنوعات بسیار گسترده در برچسب های کاغذی باعث شده است که از هر کدام برای یک مصارف خاص استفاده شود. توجه داشته باشید که شناخت برچسب کاغذی مستلزم تحقیق و تفحص می باشد، در این مقاله قصد داریم در خصوص برچسب کاغذی و مدل های آن صحبت کنیم. چنانچه تمایل دارید می توانید تا پایان ما را همراهی کنید.

فروشگاه تراز ایران - مدل های گوناگون برچسب کاغذی:

همانطور که اشاره شد امروزه به دلیل مصرف بالای این محصول کمپانی های متعددی در خصوص ساخت آن اقدام کرده‌ اند و به همین جهت مدل های گوناگونی در سطح بازار از این محصول یافت می شود، این مدل ها عبارت است از:

برچسب براق

برچسب رنگی

برچسب مات یا تحریری

برچسب نیم براق یا آرت

برچسب ماتیا کوتد

برچسب حرارتی

برچسب ساده

برچسب اموال

برچسب وید

برچسب تایوک

برچسب متال

برچسب پشت متال

رول های پارچه ای

برچسب های پی وی سی

برچسب فلورسنت.

هر کدام از برچسب های مذکور در مصارفی خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برخی از آنها کاغذی و برخی از جنس پارچه و یا فلز تولید می شوند و در واقع استفاده از این برچسب ها برای مصارف ها خاص از قبل تعیین شده است و نسبت به شرایط و محیط مورد استفاده، آنها را تولید می کنند. در ادامه در خصوص برخی از مدل های برچسب های ذکر شده صحبت می کنیم.

فروشگاه تراز ایران - برچسب حرارتی:

طرز استفاده از این برچسب ها کاملا واضح است و در واقع برای استفاده از آنها نیاز به اعمال حرارت می باشد. عموماً این برچسب ها را توسط دستگاه های لیبل پرینتر چاپ می‌کنند و بر روی محصولات مختلف می چسبانند. البته در نظر داشته باشید که این برچسب‌ ها دارای عمر کوتاهی هستند بنابراین در مواردی بیشتر از آنها استفاده می شود که نیاز به برچسب ها در طولانی مدت وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید این برچسب ها بیشتر به عنوان اِتیکت بر روی جعبه ها، مصارف آزمایشگاهی و یا پزشکی استفاده می شوند. خرید لیبل را از سایت انجام دهید. 

فروشگاه تراز ایران - برچسب های متال:

در واقع اگر بخواهیم مقاوم ترین و سخت جان ترین برچسب‌ ها را معرفی کنیم مطمئناً باید نام متال را در زمره آن ها وارد کنیم. در واقع این نوع برچسب ها می‌ توانند در برابر پاک‌ کننده‌ های شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. دستگاهی که برای چاپ این برچسب ها مورد استفاده قرار می گیرد ریبون رزین می باشد. علامت مشخصه این برچسب ها ضد خش بودن و چسبندگی فوق العاده بالای آنها می باشد. در نظر داشته باشید که این برچسب ها را طوری طراحی کرده اند که می توانند در درجه حرارت محیطی ۲۲۰ درجه سانتی گراد دوام آورند و همچنین در درجه منفی ۴۰ نیز سالم می مانند.

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()