خرید لیبل از لیبل پیپر:

در خصوص بحث لیبل حتماً ابهاماتی برای اکثر مردم به وجود می آید، در واقع لیبل یک اصطلاح انگلیسی می باشد که به معنی برچسب است. برچسب‌ ها امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارند و به جرأت می توان گفت برخی از مشاغل بدون برچسب ها نمی توانند به کار خود ادامه دهند. به عنوان مثال می‌ توان به مراکزی که در خصوص فروش قطعات فعالیت می کنند اشاره داشت. این مراکز به سادگی می توانند با برچسب ها، تمامی جعبه هایی که پر از قطعات است را شناسایی کنند. در عطاری ها بر روی جعبه های بی شماری که وجود دارند می توان برچسب ها را برای آگاهی از محتویات درون جعبه ها استفاده کرد. البته بر روی تمامی اجناس عطاری ها نیز میتوان برچسب را مشاهده کرد. از برچسب ها در صنایع خودرو سازی، لوازم تحریر، آزمایشگاه ها، وسایل برقی، تجهیزات هوشمند مانند موبایل، کامپیوتر و غیره استفاده می کنند. بی تردید امروزه مکانی را نمی یابید که از برچسب ها استفاده نکنند. تمامی تجهیزات و وسایل محیط پیرامون ما دارای برچسب های مختلفی هستند. در نظر داشته باشید که برچسب ها انواع گوناگونی دارند و نسبت به مصارفشان از جنس های مختلفی نیز تولید می شوند. به عنوان مثال می توان برخی از برچسب ها را عنوان کرد که خاصیت آب گریزی دارند و به راحتی در مصارف خاصی که در آنها ارتباط با آب و رطوبت محیط زیاد است می‌ توان از این برچسب ها استفاده نمود. برخی از برچسب ها فلزی هستند و برای استفاده های طولانی مدت بر روی وسیله هایی که با گرمای زیاد سر و کار دارند از آنها استفاده می کنند مانند:

موتور های الکتریکی و یا موتور های ماشین‌.

برخی دیگر از انواع برچسب ها در برابر نور آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارند، بنابراین برای مکان ها و دستگاه هایی که دائماً در برابر اشعه خورشید قرار دارند از این نوع برچسب ها استفاده می شود. در نظر داشته باشید که لیبل ها در خارج از کشور و در داخل کشور تولید می شود، برخی از لیبل های ژاپنی جنس بسیار با کیفیت و خوبی دارند و برخی از برچسب های ایرانی چسبندگی بسیار بالاتری نسبت به برچسب های ژاپنی دارند. فِل واقع امروزه بدون برچسب ها بسیاری از مشاغل فلج خواهند شد. خرید برچسب کاغذی را از تراز ایران با قیمت مناسب انجام دهد. 

در ادامه قصد داریم بیشتر در خصوص برچسب ها توضیح دهیم.

فروشگاه لیبل پیپر - لیبل:

کاغذهایی که در پشت آنها چسب وجود دارد و به صورت رول های کاغذی موجود هستند را لیبل گویند. این برچسب ها دارای قیمت های بسیار پایینی هستند اما کاربرد آنها کاملاً گسترده می باشد. در خصوص درجه بندی های این محصولات کاغذی می توان به جنس مات، مقدار ردیف هایی که در آن وجود دارد، جنس های گلاسه، سایز برچسب ، مقدار برچسب های موجود در هر رول و غیره اشاره کرد.

فروشگاه لیبل پیپر - مدل های مختلف برچسب ها:

در واقع برچسب ها دارای مدل های گوناگون می باشند و هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند که در مصارف خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برخی از این برچسب ضد آب می باشند و کاملاً مصارف مشخصی دارند.

در ادامه تعدادی از برچسب ها را معرفی می کنیم.

فروشگاه لیبل پیپر - برچسب اموال:

این برچسب ها عموماً یک جنس بسیار ضخیم دارند و به هیچ عنوان نمی توان آنها را سالم از روی محصولی که چسبانده شده است، کند. مصارف این گونه برچسب ها در ارگان های دولتی، کمپانی های مختلف و غیره می باشد.

فروشگاه لیبل پیپر - برچسب های حرارتی:

این برچسب ها در زمره معروف ترین برچسب ها قرار دارند و برای چسباندن آنها به ریبون احتیاج نیست و همانطور که از نام آنها می‌ توان حدس زد با فرآیند حرارتی بر روی کالا های مختلف چسبانده می شوند. البته این برچسب ها ماندگاری زیادی ندارند و عمر کوتاهی دارند و عموماً در موارد پزشکی و آزمایشگاهی از این برچسب ها استفاده می شود.

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()