ویدئو پروژکتور ها وسیله هایی هستند که شبیه یک دوربین معکوس عمل می کنند یعنی به جای اینکه نور را دریافت کنند نور را از طریق لنز به بیرون می فرستند . ویدئو پروژکتورها وسیله هایی بسیار ضروری برای مکان های مختلف می باشند.

انواع ویدئو پروژکتور ها

 ویدئو پروژکتور جیبی یا پیکو ،  ویدئو پروژکتور خانگی ،ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای.

ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور های جیبی نسل جدیدی از ویدئو‌پروژکتور های قدیمی هستند که در ابعاد کوچکتر و اندازه یک گوشی همراه به تولید رسیدند.این ویدئو پروژکتور ها را به راحتی می توان به مکان های دلخواه برد و آن را روی سه پایه های عکاسی رومیزی نصب نمود، شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور های جیبی از ۲۰ تا ۱۰۰۰ lumensشده است و این ویدئو پروژکتورها تصاویر را به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش ایجاد می نمایند.در واقع ویدئو پروژکتور های جیبی از جدیدترین نمونه های ویدئو پروژکتور هایی هستند که با قابلیت حمل و نقل آسان ، نیاز به سیم کشی و ثابت ماندن دستگاه های ویدئو پروژکتور را از بین برد و افراد زیادی از آنها در مکان های کاری و خانگی از آن استفاده می نمایند.

ویدئو پروژکتور های خانگی

ویدئو پروژکتور خانگی در استفاده‌هایی در منزل برای تماشای فیلم و تصاویر و بازی ها به کار می روند و شدت روشنایی در این ویدئو پروژکتور ها از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ lumensمی باشند.ویدئو پروژکتور های خانگی تصاویر را به اندازه بزرگی بر روی صفحه نمایش یا دیوار ایجاد می‌کند و دارای کیفیت تصویر و رزولوشن بسیار بالایی می باشد. خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 را با قیمت ارزان انجام دهید. 

ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای

ویدئو پروژکتور چند رسانه ای از بزرگترین دسته بندی ویدئو پروژکتور ها می باشند که برای بسیاری از کارها از آن استفاده می گردد. ویدئو پروژکتور های چند رسانه‌ای برای ارائه پاورپوینت های سخنرانی یا نمایش کلیپ های ویدئویی به کار می رود و در وزن های بسیار کمی بوده و کیفیت تصاویر بسیار بالایی دارند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()