یکی از مهمترین دستگاه هایی که با وجود سادگی زیاد تحول بزرگی را در کسب و کارها به وجود آورده است آب میوه گیری صنعتی می باشد. این نمونه از آب میوه گیری ها سرعت کار را بسیار بالاتر می برند و حجم زیادی از میوه ها را درون آنها می توانید بریزید. شما برای خرید این نمونه از دستگاه های آب میوه گیری باید به خوبی در مورد مدل هایی که دارند اطلاعات لازم را داشته باشید. هر یک از مدل های  آب میوه گیری صنعتی را می توانید از فروشگاه تجهیزات با قیمتی مناسب و کارایی بالا خریداری کنید.

مدل های متنوع آب میوه گیری صنعتی :

انواع آب میوه گیری صنعتی که شما می توانید یکی از آنها و یا هر سه مدل آنها را بر اساس کسب و کار خود خریداری کنید عبارت است از :

  1. دستگاه آب پرتقال گیری :

شما حجم زیادی از پرتقال ها را می توانید درون این دستگاه بریزید تا به خوبی آن آنها را بگیرد. مدل های این دستگاه رومیزی و ایستاده می باشد که شما بر اساس حجم مشتریان خود می توانید یکی از آنها را از فروشگاه تجهیزات خریداری کنید. شما میوه های دیگری مانند لیمو شیرین را هم درون این آب میوه گیری می توانید بریزید.

  1. دستگاه آب هویج گیری :

ر بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشها بدون شک یکی از مهمترین دستگاه های آب میوه گیری صنعتی همین مدل می باشد. حجم زیادی از هویج را می توانید درون آن بریزد و با توجه به زمان بر بودن تمیز کردن آن، هر زمان که نیاز بود دستگاه را تمیز کنید. مدل رومیزی و ایستاده آن را می توانید برای کار خود خریداری کنید.

  1. دستگاه آب انار گیری :

 از دیگر مدل های آب میوه گیری صنعتی، آبمیوه گیری انار است که از آن علاوه بر گرفت آب انار برای گرفتن آب زرشک، آبلیمو و آبغوره هم استفاده می کنند.

شما زمان خرید آب میوه گیری  صنعتی باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع دستگاه را خریداری کنید. شما در صورتی که زمان خریداری هر یک از انواع دستگاه آب میوه گیری های صنعتی به برخی از نکات دقت داشته باشید می توانید یکی از آنها را که بیشتر به درد کسب و کارتان می خورد را خریداری کنید. برخی از آنها که کیفیت لازم را ندارند و دارای متریال های مناسبی نیستند تنها مدت زمان کوتاهی کار می کند. فروشگاه تجهیزات بهترین و با کیفیت ترین آب میوه گیری صنعتی به صورت اینترنتی به شما ارائه می دهد.

نکاتی در مورد خرید بهترین دستگاه آب میوه گیری صنعتی :

برخی از مهمترین نکاتی که زمان خرید آب میوه گیری صنعتی اهمیت دارد و شما باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

  1. برند تولیدی دستگاه آب میوه گیری صنعتی را باید به خوبی بررسی کنید. معتبر بودن برند دستگاه آب میوه گیری یکی از مهمترین نکاتی است که به شما کمک می کند با خرید آن تا سال های سال از ویژگی هایی که دراد استفاده کنید.
  2. هر یک از دستگاه های آب میوه گیری صنعتی اندازه متنوعی دارند و ویژگی های آنها هم با یکدیگر متفاوت است. شما باید بر اساس حجم مشتریان خود یکی از آبمیوه گیری ها را خریداری کنید. فروشگاه تجهیزات مدل های متنوع این دستگاه را به شما ارائه خواهد داد.
  3. کیفیت دستگاه و بدنه مقاوم آن از دیگر نکاتی است که زمان خریداری دستگاه آب میوه گیری های صنعتی باید به آن دقت داشت باشید.

4. نوع موتور دستگاه در هر یک از مدل ها با یکدیگر متفاوت می باشد. شما باید یکی از آنها را که قدرت بسیار زیادی دارد را خریداری کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط ویژه 66919619
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()