ویدئو پروژکتور جیبی از دیگر دستگاه های پروژکتوری است که از ابعاد کوچکتر و وزن سبک برخوردار می باشد. دستگاه ویدئو پروژکتور مجهز به صفحۀ نمایشگر در ابعاد مختلف می باشد و فناوری ساده ای در عملکرد دستگاه های ویدئو پروژکتور نهفته می باشد. لامپ و لنز قطعات اصلی دستگاه پروژکتور را تشکیل می دهد و در گذشته ابعاد دستگاه های پروجکشن بزرگ بود و جابجایی آن برای افراد به سختی انجام می گرفت ولی در حال حاضر با فروش ویدئو پروژکتور جیبی توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت ساخت دستگاه های پروژکتور بوجود آورند.

فروشگاه نیزار کالا با بهره گیری از دانش افراد متخصص فنی و توانمند توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته گردند.

موارد کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

 دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی همچون دستگاه های پروژکتور، دارای قابلیت پخش داده های تصویری بر روی پردۀ نمایشگر می باشد. با توجه به اینکه ابعاد دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی پروژکتور کوچکتر شده است و امکان جابجایی آن به راحتی انجام می گیرد. بدین ترتیب به راحتی می توان در هر موقعیت مکانی از آن استفاده نمود. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی توجه به قابلیت و مشخصات فنی دستگاه ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت ویدئو پروژکتور خواهد داشت.

طول عمر و نوع لامپ، نوع لنز و داشتن قابلیت زوم، میزان عمر لامپ در حالت اکو، مشخصات تصویری مرتبط با وضوح تصویر، میزان کنتراست نور و شدت روشنایی، نسبت تصویر بر روی پرده نمایشگر، داشتن قابلیت پخش تصاویر سه بعدی، سایز نمایشگر و میزان فاصلۀ میان پرده نمایشگر و دستگاه، مصرف برق، داشتن باتری داخلی و پورت های ورودی و خروجی از جمله مشخصات فنی ویدئو پروژکتور جیبی محسوب می شوند.

جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()