ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با استفاده از این دستگاه می توان، تصاویر و داده های دیجیتالی را در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر مشاهده نمود. امروزه بیش از گذشته از دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده می شود چون از تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است و با کوچک تر شدن سایز دستگاه های ویدئو پروژکتور، امکان جابجایی آنها راحت تر انجام می گیرد. خیلی از افراد خواستار خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته می باشند.

فروشگاه نیزار کالا از جمله مجموعه های پیشگام در صنعت طراحی و تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند، محصولات متنوعی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

ویژگی های ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

امروزه فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی توسط برخی از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دیجیتالی پروژکتور انجام می گیرد. دستگاه های پروژکتور در محیط های آموزشی، شرکت ها، سالن های کنفرانس و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین افرادی که علاقه مند به داشتن سینمای خانگی هستند، می توانند از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی بهره گیرند. در این صورت می توانند یک صفحۀ نمایشگر سیار در محیط منزل داشته باشند و بتوانند هنگام دورهمی ها از پردۀ نمایشگر آن، جهت نمایش فیلم و سریال و یا بازی گروهی استفاده نمود.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار توجه به قابلیت های دستگاه ضرورت دارد. بدین ترتیب می توانید متناسب با نیازی که دارید، کاربردی ترین دستگاه پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

جهت اطلاع از قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور جیبی و مشخصات فنی دستگاه می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت اینترنتی دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()